Szkolenia online dla nauczycieli – dlaczego warto?
Są takie branże, w których stałe doszkalanie się, jest niezwykle ważne. Jednym z takich zawodów zdecydowanie jest nauczyciel. Głównie dlatego, iż ma stały kontakt z młodymi osobami, którym przekazuje wiedzę, oraz których światopogląd po części kształtuje. To dlatego bardzo ważne jest to, aby takie osoby wybierały profesjonalne szkolenia online dla nauczycieli, które umożliwią im aktualizację ich dotychczasowej wiedzy, a także zdobywanie nowych informacji. Dużym plusem jest właśnie to, iż szkolenia przeprowadzane są online, a więc nie trzeba wychodzić z domu, aby móc z nich skorzystać.
Szkolenia dla nauczycieli online – jak je wybrać?
Obecnie, jeśli chodzi o szkolenia dla nauczycieli online, to wybór jest naprawdę ogromny, a to sprawia, że każdy z nich znajdzie coś w sam raz dla siebie. Poszczególne kursy podzielone są na kategorie, dzięki czemu łatwiej będzie można dokonać ostatecznego wyboru. Między innymi są to szkolenia pedagogiczne lub logopedyczne. Dopasowane są one również do wieku i potrzeb dzieci, z którymi pracuje dany nauczyciel. Dzięki temu dotarcie do danej grupy odbiorców będzie znacznie ułatwione.
Szkolenia online dla nauczycieli przedszkola
Takie szkolenia online kierowane są do wszystkich nauczycieli, bez różnicy, czy uczą oni w podstawówce, liceum, a może w przedszkolu. Odpowiednie kształcenie jest niezbędne w każdym wieku, a więc potrzebni są wykwalifikowani nauczyciele, którzy będą potrafili przekazać wiedzę w sposób jasny i zrozumiały. Po za tym nie tylko samo przekazywanie wiedzy, jest tutaj ważne. Często zdarzają się przecież również dzieci z problemami i to właśnie do nich trzeba umiejętnie dotrzeć. To dlatego warto sprawdzić szkolenia online dla nauczycieli przedszkola.
Szkolenia on line dla nauczycieli
Dostępne szkolenia on line dla nauczycieli są dedykowane wszystkim pedagogom, bez względu na nauczany przez nich przedmiot. Lista szkoleń jest długa, a więc na pewno każdy znajdzie dla siebie coś, co będzie mu niezbędne na danym etapie edukacji. Szczególnie warto decydować się na szkolenia, które mają ułatwić pracę z dziećmi problematycznymi, które wymagają specjalnej uwagi, oraz zaangażowania. Dzięki temu ułatwi im się nie tylko samą naukę, ale również komunikację z rówieśnikami, jak i z nauczycielami. Warto wziąć to pod uwagę i w wolnej chwili zapisać się na najbardziej odpowiadające szkolenia, a ich efekty na pewno będą zachwycające i szczególnie przydatne w dalszej karierze zawodowej.
Lista szkoleń on-line:
- Logopedyczne on-line
- 100 pomysłów na afazję – część I – Trening umiejętności pragmatycznych oraz odbioru informacji – szkolenie on-line
- 100 pomysłów na afazję – część II – Trening tworzenia wypowiedzi, czytania i pisania – szkolenie on-line
- AAC – Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji – szkolenie on-line
- ABC Logopedy. Jak rozpocząć pracę logopedy i przygotować warsztat pracy? – szkolenie on-line
- Afazja – to proste. Jak diagnozować i opisać zaburzenia językowe u dorosłych – szkolenie on-line
- Anartria czy afazja całkowita? Eye tracker w diagnozie – szkolenie on-line
- Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD – szkolenie on-line
- Czytanie uczestniczące w gabinecie logopedy – od podstaw – szkolenie on-line
- Diagnoza dziecka afatycznego – szkolenie on-line
- Diagnoza logopedyczna – zaburzenia ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym – szkolenie on-line
- Dysfagia neurogenna u dorosłych – szkolenie on-line
- Dysfagia praktyczny warsztat terapeuty małego dziecka – szkolenie on-line
- Dysfagia u dzieci – diagnostyka – szkolenie on-line
- Dysfagia, trawienie a jakość życia u dzieci z niepełnosprawnością: wskazówki dla logopedów – szkolenie on-line
- DYSLALIA w praktyce logopedycznej – autorski warsztat pracy – szkolenie – on-line
- Dyspraksja rozwojowa, apraksja oralna. Postępowanie w terapii logopedycznej i pedagogicznej. Rekomendowane strategie terapeutyczne – szkolenie online
- Dziewczynka z zespołem Retta u logopedy – szkolenie on-line
- Feeding strategies
- Funkcja połykania w kontekście terapii logopedycznej – szkolenie on-line
- Gryzaki w gabinecie logopedy i neurologopedy – szkolenie on-line
- Holistyczna diagnoza logopedyczna – szkolenie on-line
- Jak rozwijać wszechstronnie dziecko wykorzystując metodę M. Montessori? – szkolenie on-line
- Kinesiotaping logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne – szkolenie on-line
- Krtań w praktyce logopedycznej. Wskazówki do diagnozy i terapii – szkolenie on-line
- Kształtowanie mowy i języka u dzieci ze spektrum autyzmu, niedokształceniem mowy o typie afazji, dwujęzycznych – szkolenie on-line
- Logopeda na start – szkolenie on-line
- LogoSensoryka – wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na jesień – szkolenie on-line
- Mioterapia w logopedii – szkolenie on-line
- Motoryczne zaburzenia mowy – dyzartria – szkolenie on-line
- Motoryczne zaburzenia mowy – apraksja – szkolenie on-line
- Mózgowe mechanizmy mowy – rozwój mowy dziecka – szkolenie on-line
- Mutyzm wybiórczy – szkolenie on-line
- Nerwy czaszkowe – krok po kroku – podstawy badania i terapii dla logopedów – szkolenie on-line
- Niejadek u logopedy – szkolenie on-line
- Nosowanie – wady wymowy na starcie – szkolenie on-line
- Ocena motoryki jamy ustnej i kompleksu ustno – twarzowego oraz ich znaczenie dla funkcjonowania dziecka – szkolenie on-line
- Oddychanie w praktyce logopedycznej – szkolenie on-line
- Oko i oczko, patrzenie i widzenie – autorski program rozwoju percepcji wzrokowej i przetwarzania wzrokowego w praktyce – szkolenie on-line
- Opóźniony rozwój mowy w praktyce logopedy – szkolenie on-line
- Podstawy terapii stawu skroniowo-żuchwowego dla logopedów – szkolenie on-line
- Pozycja spoczynkowa języka – szkolenie on-line
- Praca z uczniem z afazją – szkolenie on-line
- Presbyfagia – zaburzenia jedzenia i połykania w wieku senioralnym – szkolenie on-line
- Profilaktyka logopedyczna (cz.I) – Rozwój mowy dziecka w pierwszym roku życia – logopedyczne działania profilaktyczne – szkolenie on-line
- Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu – szkolenie on-line
- Programowanie języka u osób dorosłych z afazją – szkolenie on-line
- Responsywne podejście do karmienia i jedzenia – szkolenie on-line
- Rozszerzanie diety okiem logopedy i neurologopedy – szkolenie on-line
- Rozwijanie komunikacji werbalnej dzieci z autystycznym spektrum zachowań – szkolenie on-line
- Rurki tracheostomijne – co powinien wiedzieć logopeda? – szkolenie on-line
- Rysunek w pracy logopedy – wspólne rysowanie przed ekranem – szkolenie on-line
- SI w logopedii. Praktyczny warsztat logopedy wraz ze scenariuszami – szkolenie on-line
- Smoczek z punktu widzenia logopedy (i mamy) – jak dobrać? Kiedy odstawić? O czym pamiętać? – szkolenie on-line
- Śpiączka – co logopeda powinien wiedzieć zanim rozpocznie terapię logopedyczną – szkolenie on-line
- Staw skroniowo-żuchwowy wyzwaniem logopedy. Podejście przyczynowo-objawowo-funkcjonalne – szkolenie on-line
- Stymulacja funkcji słuchowych u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym – szkolenie on-line
- Sygmatyzm i rotacyzm w pracy logopedy – podejście praktyczne – szkolenie on-line
- Terapia karmienia na etapie rozszerzania diety z mioterapią od podstaw – warsztat praktyczny – szkolenie on-line
- Terapia karmienia. Strategie postępowania terapeutycznego – szkolenie on-line
- Terapia logopedyczna u pacjentów z zaburzeniami otępiennymi – szkolenie on-line
- Terapia opóźnionego rozwoju mowy – szkolenie on-line
- Terapia ręki w terapii logopedycznej – jak to połączyć? – szkolenie on-line
- Trening karmienia STEP BY STEP – szkolenie online
- Trening Umiejętności Społecznych – perspektywa logopedyczna – szkolenie on-line
- Tyflologopedia w praktyce diagnostyczno-terapeutycznej – szkolenie on-line
- Wady zgryzu a praktyka logopedyczna – szkolenie on-line
- Wielowymiarowość dwujęzyczności u dzieci – szkolenie on-line
- Wprowadzenie do mioterapii w logopedii – praktyka własna – szkolenie on-line
- Zabawy wspierające komunikację małego dziecka. Scenariusze.
- Zaburzenia komunikowania się w uszkodzeniach prawej półkuli – szkolenie on-line
- Zaburzenia mowy o podłożu sensorycznym – szkolenie on-line
- Zespoły objawów afatycznych u dorosłych – szkolenie on-line
- Zeszyt logopedyczny – autorskie, kreatywne rozwiązania pełne inspiracji – szkolenie on-line
- Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt – szkolenie on-line
- Znaczenie procesów przetwarzania sensorycznego w diagnozie i terapii logopedycznej – szkolenie on-line
- Pedagogiczne on-line
- 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość świata – szkolenie on-line
- 4K: Kreatywność, Kooperacja, Komunikacja i Krytyczne Myślenie – czyli o tym, co ważne w edukacji – szkolenie on-line
- Adaptacja w przedszkolu – krok po kroku – szkolenie on-line
- Agresja i inne trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Agresja małego dziecka – jak dbać o siebie i dziecko? – szkolenie on-line
- Analiza i interpretacja rysunku dziecka – szkolenie on-line
- Arteterapia – szkolenie certyfikacyjne – on-line
- Artystyczne zabawy w przedszkolu i szkole – szkolenie on-line
- Asertywna komunikacja w szkole – szkolenie on-line
- Autoagresja i samookaleczanie u dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Autorytetem być – jak skutecznie wywierać pozytywny wpływ na dziecko – szkolenie on-line
- Autostymulacje i zachowania stereotypowe w spektrum autyzmu – istota i strategie dotyczące tego procesu – szkolenie on-line
- Awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego – szkolenie on-line
- Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – szkolenie on-line
- Bajkoterapia – szkolenie on-line
- Baw się wyobraźnią- nietypowe pomysły na zajęcia plastyczno-muzyczne – szkolenie on-line
- Bazowe funkcje kształtujące rozwój mowy u dziecka – szkolenie on-line
- Budowanie marki osobistej nauczyciela i marki szkoły w środowisku lokalnym i internecie – szkolenie on-line
- Choroba Alzheimera – co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie podjąć kroki w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii. Szkolenie on-line.
- Choroby otępienne. Diagnoza i terapia chorych – szkolenie on-line
- Coaching w edukacji i wychowaniu – szkolenie on-line
- COVID-19 w rehabilitacji logopedycznej – szkolenie on-line
- Ćwiczenia praktyczne i kształcenie zmysłów (uczenie pojęć) w ujęciu Marii Montessori – szkolenie on-line
- Cyberbezpieczeństwo – szkolenie dla nauczycieli, wychowawców przedszkoli i szkół podstawowych – szkolenie on-line
- CYBERPRZEMOC – przemoc bez siniaków, czyli jak rozpoznać i przeciwdziałać – szkolenie on-line
- Cyfrowi Tubylcy – jak lepiej rozumieć uczniów? – szkolenie on-line
- Czas na TrIKi w przedszkolu i szkole – szkolenie on-line
- Depresja u dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Diagnoza funkcjonalna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – szkolenie on-line
- Diagnoza rozwojowa dziecka do 7 roku życia – cele, znaczenie, narzędzia – szkolenie on-line
- Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu – nauczyciel, logopeda, pedagog jako ogniwo zespołu diagnostycznego – szkolenie on-line
- Dogoterapia jako terapia wspomagająca oraz pomysł na zajęcia edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym – szkolenie on-line
- Dojrzałość neuromotoryczna – szkolenie on-line
- Dokąd i kiedy skierować dziecko z trudnościami emocjonalnymi i jak to powiedzieć rodzicom? – szkolenie on-line
- Dotyk i jego znaczenie dla rozwoju dziecka – szkolenie on – line
- Droga porozumienia – szkolenie z komunikacji opartej na empatii – szkolenie on-line
- Dwulatek w domu, żłobku i przedszkolu – gry i zabawy wspierające rozwój – szkolenie on-line
- Dwulatek w domu, żłobku i przedszkolu -gry i zabawy wspierające rozwój – szkolenie on-line
- Dysleksja i co dalej – ujęcie neurorozwojowe – szkolenie on-line
- Dyżur wakacyjny w przedszkolu – twórczo i aktywnie – szkolenie on-line
- Dziecko problematyczne – agresja; bezpieczeństwo – przemoc psychiczna i fizyczna, autoagresja, zamknięcie na tle klasy, szkoły – samoizolacja – szkolenie on-line
- Dziecko w świecie liter w aspekcie dostępnych metod nauki czytania i pisania – szkolenie on-line
- Dziewczyny i kobiety w spektrum autyzmu – wyzwania związane z diagnozą i interwencją – szkolenie on-line
- Ebook – jako forma podsumowania działań projektowych – szkolenie on-line
- Edukacja Globalna w szkole – obowiązek czy fanaberia? – szkolenie on-line
- Edukacja inkluzywna – zalety – szkolenie on-line
- Edukacja inkluzywna – jak wykorzystać różnorodność zespołu na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów – szkolenie on-line
- Edukacja językowa w ujęciu Marii Montessori – szkolenie on-line
- Edukacja matematyczna w ujęciu Marii Montessori – szkolenie on-line
- Edukacja outdoorowa – jak wykorzystać przestrzeń poza budynkiem do realizacji podstawy programowej – szkolenie on-line
- Edukacja uczniów z niepełnosprawnością i sprzężeniem- szkolenie on-line
- Edukacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas nauki zdanej – szkolenie on-line
- Efektywna praca na zajęciach rewalidacyjnych z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie – szkolenie on-line
- Eko-logicznie w przedszkolu – inspiracja, innowacja czy codzienność? – szkolenie on-line
- Elementy oceniania kształtującego w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Elementy terapii zajęciowej w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej – szkolenie on-line
- Emisja głosu w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Emocje w pracy nauczyciela – sprzymierzeńcy czy wrogowie? – szkolenie on-line
- Empatia w komunikacji opartej na poszanowaniu granic – szkolenie on-line
- Ewaluacja IPET i organizacja PPP w II semestrze – szkolenie on-line
- Festiwal inspiracji i zabaw – dla nauczycieli klas 1-3, przedszkoli, świetlic! – szkolenie on-line
- Fizjologia w laktacji a trudności w karmieniu noworodka i niemowlęcia – szkolenie on-line
- Googlownik Nauczycielski, czyli zestaw narzędzi on-line wspierających nauczyciela w klasie i poza nią – szkolenie on-line
- Gry i zabawy językowe w przedszkolu – szkolenie on-line
- Gry i zabawy matematyczne w przedszkolu – szkolenie on-line
- Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalną dziecka – szkolenie on-line
- Gry i zabawy rozwijające wszystkie zmysły – szkolenie on-line
- ICD-11 i nowe ujęcie spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Indywidualny Program Edukacyjno- Terapeutyczny (IPET) – szkolenie on-line
- Informacja zwrotna w procesie uczenia się – warsztat dla nauczycieli – szkolenie on-line
- Innowacje pedagogiczne w edukacji. Wykorzystanie TIK na zajęciach – aplikacje i narzędzia na kreatywne lekcje – szkolenie on-line
- Innowacje pedagogiczne w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Innowacyjne metody pracy w edukacji wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Instytucje prawne jako narzędzie w pracy nauczyciela, pedagoga, dyrektora – szkolenie on-line
- Integracja sensoryczna w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Integracja sensoryczna w praktyce – czyli co nauczyciel powinien wiedzieć – szkolenie on-line
- Inteligencja emocjonalna w praktyce – szkolenie on-line
- IPET, WOPFU opracowanie dokumentacji dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego – szkolenie on-line
- Jak budzić w uczniach empatię do kolegów z dysfunkcjami – szkolenie on-line
- Jak dotrzeć i współpracować z osobą niepełnosprawną intelektualnie, z autyzmem, z Zespołem Aspergera – szkolenie dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej – szkolenie on-line
- Jak nakłonić do nauki uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim?- szkolenie on-line
- Jak nie zgubić kreatywności w przedszkolu? – szkolenie on-line
- Jak ograniczyć bóle kręgosłupa u nauczycieli? – szkolenie on-line
- Jak pomóc dziecku w sytuacji rozstania się jego rodziców? – szkolenie on-line
- Jak poradzić sobie z rodzicami – szkolenie on-line
- Jak pozyskać fundusze dla placówki oświatowej? – szkolenie on-line
- Jak prowadzić spotkanie z „trudnym” rodzicem? – szkolenie on-line
- Jak prowadzić TUS dla nastolatków? – szkolenie on-line
- Jak rozpoznać, że dziecko ma kłopoty w domu? – szkolenie on-line
- Jak rozwijać kompetencje społeczne uczniów – szkolenie on-line
- Jak się dogadać z wymagającym rodzicem? – szkolenie on-line
- Jak uczyć dzieci granic? Norma rozwojowa vs. spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Jak uczyć kreatywnego myślenia- szkolenie on-line
- Jestem oligofrenopedagogiem: Jak efektywnie pracować z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie? – szkolenie on-line
- Joga dla dzieci jako pomysł na innowację pedagogiczną – na zajęcia ruchowe, logopedyczne i nie tylko – szkolenie on-line
- Kodowanie i programowanie on-line w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – Innowacja pedagogiczna – szkolenie on-line
- Konferencja Surdologopedyczna – on-line
- Konstruowanie scenariuszy zajęć grupowych w przedszkolu z elementami logorytmiki – szkolenie on-line
- Kreatywny nauczyciel – szkolenie on-line
- Lateralizacja istota procesu, diagnoza i strategie terapeutyczne – szkolenie on-line
- Lęk w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Lekcje z wyobraźnią – formy teatralne, drama i ekspresja plastyczna w codziennej pracy z dziećmi – szkolenie on-line
- Lewa półkula mózgu – istota i strategie stymulacji – szkolenie on-line
- Logorytmika stopień I – szkolenie on-line
- Logorytmika stopień II – szkolenie on-line
- LogoSensoryka – szkolenie on-line
- LogoSensoryka – wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na wiosnę – szkolenie on-line
- LogoSensoryka – wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na zimę – szkolenie on-line
- LogoSensoryka- wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na lato – szkolenie on-line
- Maluchy na start – pomysły na dobry początek roku w przedszkolu – szkolenie on-line
- MELTDOWN – jako nagła i gwałtowna reakcja emocjonalna w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Metoda Montessori w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi: autyzm – szkolenie on-line
- Metoda Projektu w pracy z dziećmi – szkolenie on-line
- Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem – szkolenie on-line
- Metody i formy pracy z uczniem w normie intelektualnej, z zaburzeniami zachowania – szkolenie on-line
- Metody Relaksacji w pracy z dziećmi w szkole i przedszkolu – szkolenie on – line
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się – szkolenie on-line
- Metodyka zajęć terapeutycznych dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnych – szkolenie on-line
- Mój wyjątkowy uczeń ma Zespół Aspergera – szkolenie on-line
- Motywacja i aktywacja – uczniowie o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach edukacyjnych – szkolenie on-line
- Motywowanie a nauczanie – pomóż uczniowi rozwinąć skrzydła – szkolenie on-line
- Mózgowe porażenie dziecięce jako najczęstsze zaburzenie neurologiczne u dzieci – szkolenie on-line
- Na świetlicy i nie tylko – działania edukacyjne i wychowawcze wobec uczniów z trudnościami w zachowaniu – szkolenie on-line
- Nadwrażliwość sensoryczna i jej wpływ na rozwój, funkcjonowanie i mowę dziecka – szkolenie on-line
- Napięcie mięśniowe i jego wpływ na funkcjonowanie i mowę dziecka – szkolenie on-line
- Narzędzia dydaktyczne do lekcji doradztwa zawodowego – szkolenie on-line
- Narzędzia wspierające naukę zdalną – szkolenie on-line
- Narzędziownik innowacyjnego nauczyciela – szkolenie on-line
- Naucz mnie to zrobić – rola zabaw i zabawek w życiu małego dziecka – szkolenie on-line
- Nawyki żywieniowe dzieci jako wyzwanie edukacyjne. Scenariusze zajęć – szkolenie on-line
- Neofobia żywieniowa wyzwaniem dla nauczyciela przedszkola – szkolenie on-line
- Neurodydaktyka w nauczaniu – szkolenie on-line
- Nie czuj się wypalony zawodowo! – szkolenie on-line
- Nowoczesne formy aktywności fizycznej a rozwój dzieci – szkolenie on-line
- NVC dla budowania skutecznych nawyków w komunikacji – szkolenie on-line
- O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela. Jak zadbać o siebie, by móc dbać o innych? – szkolenie on-line
- Objawy spektrum autyzmu w ujęciu rozwojowym, w nurcie floortime – szkolenie on-line
- Odkrywcy XXI wieku- innowacja pedagogiczna. Wyzwanie czy codzienność w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej? – szkolenie on-line
- Odruchy pierwotne – ich znaczenie dla rozwoju, funkcjonowania i nauki dziecka, testy diagnostyczne – szkolenie on-line
- Odruchy posturalne jako kontynuacja procesu diagnozy neuromotorycznej – szkolenie on-line
- Odłóż wreszcie telefon! Uzależnienie od smartfona – przyczyny i zapobieganie – szkolenie on-line
- Opieka nad noworodkiem, niemowlęciem i jego rodziną w praktyce specjalisty- szkolenie on-line
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej po zmianach. Czyli jak zgodnie z prawem i bez kłopotu organizować proces kształcenia uczniom ze specjalnymi potrzebami – szkolenie on-line
- Organizacja zajęć rewalidacyjnych i kompensacyjnych w ramach PPP – szkolenie on-line
- Pamięć wzrokowa i słuchowa – kuferek pomocy terapeuty – szkolenie on-line
- Piszę, czytam, liczę metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym – szkolenie on-line
- Po czym poznać, że dziecko potrzebuje konsultacji specjalisty? Alarmować, czy dać czas? – szkolenie on-line
- Podstawowe czynności ratunkowe u dorosłych i dzieci (BLS) i obsługa defibrylatora zewnętrznego (AED)- szkolenie on-line
- Podstawy bajkoterapii – szkolenie on-line
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole – szkolenie on-line
- Pomoce terapeutyczne na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i rewalidacyjne – szkolenie on-line
- Powiązania spektrum autyzmu z zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi (OCD) – szkolenie on-line
- Poznaj i wygraj ze stresem – szkolenie on-line
- Pozycjonowanie, aktywność, modyfikacja otoczenia dzieci niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem mózgowego porażenia dziecięcego – szkolenie on-line
- Pozytywna dyscyplina – wprowadzenie – niegrzeczne dzieci nie istnieją! – szkolenie on-line
- Pozytywni nauczyciele mogą więcej – szkolenie on-line
- Praca w grupie – harmonizowanie zajęć, realizacja zadań programowych, kształtowanie postaw koleżeńskich i obywatelskich – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem nadpobudliwym ruchowo – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem niepełnosprawnym w stopniu lekkim i umiarkowanym w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Praca z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w edukacji wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Praca z uczniem cudzoziemcem – szkolenie on-line
- Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)
- Prawa autorskie dla nauczycieli w praktyce – szkolenie on-line
- Prawidłowa postawa ciała dziecka w codziennych czynnościach – szkolenie on-line
- Prawidłowy rozwój dziecka – diagnoza – szkolenie on-line
- Prawo rodzinne w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Problemy prawne konfliktów szkolnych na linii: szkoła – uczeń, szkoła – rodzice – szkolenie on-line
- Przeciwdziałanie przemocy w szkole – zasady profilaktyki i interwencji – szkolenie on-line
- Przedsiębiorczy przedszkolak – pomysły na innowacje pedagogiczne – szkolenie on-line
- Przedszkolak i uczeń ze spektrum autyzmu w placówce edukacyjnej – szkolenie on-line
- Przewodnik po pielęgnacji jamy ustnej – szkolenie on-line
- Przygoda z robotyką – roboty w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – innowacje pedagogiczne – szkolenie on-line
- Psychologia grupy – wspieranie prawidłowego rozwoju grupy – szkolenie on-line
- Psychologia różnic indywidualnych w zastosowaniu. Jak wspierać rozwój temperamentu ucznia? – szkolenie on – line
- Płodowy zespół alkoholowy – szkolenie on-line
- Realizacja zaleceń PPP dla uczniów z Zespołem Aspergera, nadpobudliwością czy dysleksją – szkolenie on-line
- Relacja – szkoła – nauczyciel – rodzic – inni rodzice – konflikt w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- RODO w pracy nauczyciela i dyrektora szkoły/przedszkola – szkolenie on-line
- Rola eksperymentów w edukacji wczesnoszkolnej – szkolenie online
- Rola instrumentów muzycznych w rozwoju dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym – szkolenie on-line
- Rola nauczyciela współorganizującego kształcenie dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szkolenie on-line
- Rozmowa z rodzicem w sytuacji trudnej – szkolenie on-line
- Rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Rozwój samodzielności i umiejętności życiowych u dzieci i nastolatków ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Rozwój zawodowy nauczyciela – przywództwo edukacyjne – szkolenie on-line
- Samoregulacja – jak rozpoznawać stresory – szkolenie on-line
- Seksualność dziecka z zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnością intelektualną – szkolenie on-line
- Sensodydaktyka – szkolenie on-line
- SOS – nauczanie zdalne uczniów ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim – szkolenie on-line
- Spektrum autyzmu co pracownik niepedagogiczny wiedzieć powinien – szkolenie on-line
- Spektrum autyzmu – konferencja on-line. Poznaj lepiej swojego ucznia.
- Spokojni nauczyciele mogą więcej – szkolenie on-line
- Sposoby na dziecięce lęki – wsparcie dziecka, które się boi lub jest nadmiernie nieśmiałe – szkolenie on-line
- Sposoby rozróżniania zaburzeń SI od ADHD – szkolenie on-line
- Stanowczo, łagodnie, bez lęku – o asertywnej komunikacji pedagoga – szkolenie on-line
- Status nauczyciela – prawa i obowiązki, wobec: ucznia, pracodawcy, rodziców – szkolenie on-line
- Status ucznia w polskiej szkole – prawa i obowiązki, ucznia, rodziców, nauczyciela i szkoły – szkolenie on-line
- Storytelling w edukacji – szkolenie on-line
- Strategie wspierające funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego – szkolenie on-line
- Stymulacja bazowych funkcji komunikacyjnych w autyzmie – podejście praktyczne – szkolenie on-line
- Stymulacja zaburzonego przetwarzania wzrokowego u dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania – szkolenie on-line
- Symptomy zaburzeń rozwojowych – szkolenie on – line
- Sytuacja dziecka w szkole – orzeczenia sądowe w praktyce szkoły – szkolenie on-line
- Szkolny społecznik – tworzymy w szkole wolontariat – szkolenie on-line
- Sztuka uważności – techniki mindfulness w życiu i szkole – szkolenie on-line
- Tajemnice mózgu dziecka ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Taniec, podstawowa forma aktywności dzieci
- Techniki kreatywnego myślenia – szkolenie on-line
- Teczka Terapeuty Ręki – szkolenie on-line
- Terapia funkcji słuchowych – zasady, ćwiczenia od niemowlaka do szkolniaka – szkolenie on-line
- Terapia pedagogiczna – szkolenie on-line
- Terapia ręki i stopy – I oraz II stopnia – kurs on-line
- Terapia ręki w ujęciu integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Terapia ucznia z dysleksją – szkolenie on-line
- Terapia ucznia z zaburzeniami percepcji słuchowej – szkolenie on-line
- Trener edukacji włączającej uczniów niepełnosprawnych- szkolenie on-line
- Trener kompetencji komunikacyjnych w spektrum autyzmu – istota i strategie stymulacyjne proces – szkolenie on-line
- Trener nauczania dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – szkolenie on-line
- Trener nauki czytania globalnego i sylabowego – szkolenie on-line
- Trener rozwoju inteligencji emocjonalnej dzieci – szkolenie on-line
- Trener Sensoterapii – szkolenie on-line
- Trener ucznia z trudnościami w czytaniu – szkolenie on-line
- Trener wsparcia motoryki małej i grafomotoryki z wykorzystaniem integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Trener zmysłoplastyki – online
- Trening funkcji poznawczych jako profilaktyka w wieku senioralnym – szkolenie on-line
- Trening Grafomotoryczny – Instruktor grafomotoryki I oraz II stopnia – szkolenie on-line
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I oraz II stopień – szkolenie on-line
- Trening zastępowania agresji – szkolenie on-line
- Trudne zachowania u uczniów ze spektrum autyzmu. Jakie zastosować strategie? – szkolenie on-line
- Trudne zachowania – jak sobie z nimi radzić? – szkolenie on-line
- Trudności i wyzwania nastolatków z Zespołem Aspergera – szkolenie on-line
- Trudny rodzic – szkolenie on-line
- Tutoring kluczem do sukcesu Twoich uczniów – szkolenie on-line
- Twórcza przestrzeń dla Twoich przedszkolaków – szkolenie on – line
- Tworzenie klasy integracyjnej, podział ról i obowiązków, relacje w zespole klasowym – szkolenie on-line
- Uczeń i przedszkolak z Zespołem Aspergera dla nauczycieli niebędących specjalistami – szkolenie on-line
- Uczeń samosterowny – jak rozwijać motywację wewnętrzną u dzieci i młodzieży? – szkolenie on-line
- Uczeń z ADHD – szkolenie on-line
- Uczeń z ADHD w szkole ogólnodostępnej – wskazówki do pracy dla nauczyciela – szkolenie on-line
- Uczeń z dysgrafią – zaburzenia sprawności motorycznej i koordynacji ruchowej rąk oraz możliwości ich eliminowania – szkolenie on-line
- Uczeń z zespołem Aspergera wyzwaniem czy problemem dla ogólnodostępnej placówki edukacyjnej? – szkolenie on-line
- Umiejętności społeczne jak wspierać ich rozwój w codzienności – szkolenie on-line
- Uważne dorastanie dzieci w wieku 5 – 9 lat – szkolenie on-line
- W świecie dziecięcych emocji – jak wspierać dziecko w rozwoju emocjonalnym? – szkolenie on-line
- Warsztat – Komunikacja – jako element 4K – szkolenie on-line
- Warsztat – Kooperacja – jako element 4K – szkolenie on-line
- Warsztat – Kreatywność – jako element 4K – szkolenie on-line
- Warsztat on-line: Zrozumieć dziecko ze spektrum autyzmu – NOWOŚĆ 5w1
- Warsztat wprowadzający do kursu masażu Shantali Special Care – szkolenie on-line
- Warsztat – Krytyczne myślenie – jako element 4K – szkolenie on-line
- Wczesna nauka czytania metodą sylabową – szkolenie on-line
- Webquest – innowacyjna praca projektowa w Twojej klasie – szkolenie on-line
- WIEM, CO MÓWIĘ. Stymulowanie kompetencji komunikacyjnych małego dziecka w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Wizualne deficyty w spektrum autyzmu – istota i strategie stymulacyjne – szkolenie on-line
- Wow Konflikt! Unikać czy rozwiązać? – szkolenie on-line
- Wprowadzenie do koncepcji Planu Daltońskiego – szkolenie on – line
- Wprowadzenie do mindfulness – wszystko co potrzebujesz wiedzieć o uważności, aby zacząć z niej korzystać od dzisiaj – szkolenie on-line
- Wpływ muzyki na rozwój dziecka – szkolenie on-line
- Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – szkolenie on-line
- Wsparcie ucznia ze SPE – szkolenie on-line
- Współpraca w zespole nauczycieli dydaktycznych i wspomagających – jak działać wspólnie? – szkolenie on-line
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci w spektrum autyzmu. Program MARCHEWKOWE POLE – szkolenie on-line
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Wybrane metody aktywizujące w pracy z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie – szkolenie on-line
- Wychowanie zmierzające do osiągnięcia ludzkiej dojrzałości poprzez kształtowanie postaw ukierunkowanych na prawdę, dobro i piękno, uzdalniających do odpowiedzialnych decyzji – szkolenie on-line
- Wychowawcza rola rodziny, wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Wywiad z opiekunem dziecka jako element diagnozy pedagogicznej – szkolenie on-line
- Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym – szkolenie on-line
- Władza rodzicielska w praktyce funkcjonowania szkoły – szkolenie on-line
- Zabawy grafomotoryczne- przygotowanie do nauki pisania – on-line
- Zabawy i inspiracje na lekcje i zajęcia przedszkolne – okres przedświąteczny – szkolenie on-line
- Zabawy w kodowanie – szkolenie on-line
- Zabawy wspierające naukę czytania dla najmłodszych dzieci – gotowe scenariusze zabaw grupowych i indywidualnych dla nauczycieli i logopedów – szkolenie on-line
- Zaburzenia przetwarzania sensorycznego w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Zachowania trudne u uczniów z ASD – szkolenie on-line
- Zajęcia w świetlicy szkolnej – szkolenie on-line
- Zarządzanie sobą w czasie – szkolenie on-line
- Zespół Aspergera – praktyczne narzędzia do pracy w klasie i na zajęciach rewalidacji – szkolenie on-line
- Zmalowana ortografia – szkolenie on-line
- Zrozumieć ICD-11 jako nowe ujęcie autyzmu i nowe wytyczne diagnostyczne dziecko ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- „Dziwne dzieci” – jak rozumieć nietypowe zachowania dzieci – szkolenie on-line
- „Sześć ścian przygody” – kości w edukacji przedszkolnej – szkolenie on-line
Sprawdź szkolenia on-line dla nauczycieli:
Szkolenia dla nauczycieli – Gdańsk
Szkolenia dla nauczycieli – Katowice
Szkolenia dla nauczycieli – Kraków
Szkolenia dla nauczycieli – Lublin
Szkolenia dla nauczycieli – Łódź
Szkolenia dla nauczycieli – Poznań