Ewaluacja IPET i organizacja PPP w II semestrze – szkolenie on-line

Kurs dla pracowników pedagogicznych szkół ogólnodostępnych i integracyjnych.  Szkolenie w przejrzysty sposób pokazuje jak dokonać ewaluacji IPET i ponowić wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania ucznia (WOPFU) oraz jak zorganizować PPP w II semestrze.

💰Cena 209 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Uczestnicy szkolenia:

  • dowiedzą się na co zwracać uwagę przy ewaluacji,
  • poznają praktyczny wymiar (re)organizacji PPP w II semestrze,
  • otrzymają przejrzysty wzór IPET i WOPF-u,
  • otrzymają narzędzia/testy przydatne do sporządzania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia i diagnozy pedagogicznej.

Program szkolenia:

  1. Ewaluacja IPETu  a WOPF-u.
  2. Praktyczny wymiar wniosków z ewaluacji.
  3. Formy i metody pracy w 2 semestrze.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 18 kwietnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 23 maja 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.