Konstruowanie scenariuszy zajęć grupowych w przedszkolu z elementami logorytmiki – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 5 października 2021 r. (18:30 - 20:30)

  • 💰Cena 149 zł

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    Docelowi odbiorcy – logopedzi, nauczyciele wychowania przedszkolnego, terapeuci.

    Korzyści:

    • Pozyskanie wiedzy na temat organizacji zajęć grupowych z elementami logorytmiki w przedszkolu.
    • Poznanie rodzajów ćwiczeń logopedycznych i logorytmicznych.
    • Nabycie umiejętności konstruowania własnych scenariuszy zajęć logopedycznych z elementami logorytmiki w przedszkolu.

    Program:

    1. Zasady organizacji zajęć grupowych.
    2. Rodzaje i przykłady ćwiczeń logopedycznych i logorytmicznych stymulujących rozwój mowy wykorzystywanych podczas zajęć w przedszkolu:
      a.      Ćwiczenia słuchowe,
      b.      ćwiczenia ruchowe,
      c.      ćwiczenia słuchowo- ruchowe,
      d.      ćwiczenia słowno-ruchowe
      e.      ćwiczenia oddechowe
      f.       Ćwiczenia usprawniające motorykę narządów artykulacyjnych.
    3. Własny scenariusz zajęć grupowych logopedycznych z elementami logorytmiki – jak go skonstruować?
    4. Prezentacja autorskiego zajęć.

    Materiały szkoleniowe: skrypt z przykładowym scenariuszem zajęć logopedycznych z elementami logorytmiki w przedszkolu.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Anna Wójcik – Adrianna Zbińska –  surdologopeda, logopeda, wykładowca, trener umiejętności komunikacyjnych, wystąpień publicznych i emisji głosu, a przy tym prawnik i miłośniczka nauk zarządzania. Specjalizuje się w terapii surdologopedycznej, ORM i dyslalii. Współpracuje w przedszkolach prowadząc zajęcia z logorytmiki i profilaktycznych zajęć grupowych. Tworzt własne pomoce logopedyczne i scenariusze zajęć logorytmicznych. Prowadzi własny gabinet logopedyczny.