SAMOREGULACJA W PRACY LOGOPEDY – warsztat praktyczny – czasowy dostęp do nagrania

Szkolenie dla studentów, logopedów i neurologopedów. Podczas szkolenia dowiecie się Państwo jak wspomóc dziecko i rodzice w procesach samoregulacyjnych? Czy poziom samoregulacji terapeuty ma znaczenie w pracy logopedy? Jakie metody samoregulacyjne możemy zaproponować dzieciom? Jakie metody samoregulacyjne zaproponujemy rodzicom. Na szkoleniu ukazane zostanie  bogate zaplecze pomysłów na zabawy samoregulacyjne.

💰Cena 179 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Program szkolenia:

  1. Czym jest samoregulacja?
  2. TRIADA : wyregulowany terapeuta – wyregulowany pacjent – wyregulowany rodzic.
  3. Metoda SELF-REG w pracy i w życiu osobistym.
  4. Stany pobudzenia w samoregulacji.
  5. Autonimiczny układ nerwowy – jak to działa?
  6. Samoregulacja a procesy Integracji Sensorycznej.
  7. Jak uczyć samoregulacji Rodzica?
  8. Jak dziecko radzi sobie z samoregulacją?
  9. Podstawowe strategie samoregulacyjne
  10. Podsumowanie.

Materiały szkoleniowe: zestaw zabaw spierających samoregulację u dziecka oraz bogaty materiał do pracy z rodzicami.

Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 10 maja 2024 r. (19:00 - 21:00)
  • 20 maja 2024 r. (19:00 - 21:00)
  • 30 maja 2024 r. (19:00 - 21:00)
  • 5 czerwca 2024 r. (19:00 - 21:00)
  • 27 czerwca 2024 r. (19:00 - 21:00)
  • Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Agata Kalina- terapeuta karmienia, logopeda, pedagog, surdologopeda, dogoterapeuta. Pracuje i prowadzi Fundację Wspierania Rozwoju Małego Dziecka "Cali Mali" oraz Poradnię "Cali Mali" dla dzieci z wyzwaniami w wieku 0-3 lat. Wykładowca UAM Poznań. Szczególnie zainteresowana komunikacją najmłodszych dzieci oraz wspomaganiem ich w drodze nabywania umiejętności jedzenia doustnego.