Organizacja zajęć rewalidacyjnych i kompensacyjnych w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej – szkolenie on-line

Kurs dla pracowników pedagogicznych szkół ogólnodostępnych i integracyjnych. Szkolenie w przejrzysty sposób wskazuje praktyczną drogę na realizację założeń IPET oraz formy pracy, które pozwolą na inkluzywną edukację nawet w szkole ogólnodostępnej!

Uczestnicy szkolenia:

  • poznają sprawdzone metody wspomagające pracę w klasie w której uczniowie znacząco różnią się pod względem poziomu i dynamiki funkcjonowania,
  • otrzymają wiele gotowych pomysłów na zajęcia organizowane w ramach ppp,
  • otrzymają narzędzia/testy przydatne do pedagogicznej diagnozy ucznia.

💰Cena 209 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Program szkolenia:

  1. Uczeń z orzeczeniem w szkole – jego prawa-Twoje obowiązki.
  2. Formy ppp dla uczniów bez orzeczeń.
  3. IPET i jego praktyczne zastosowanie.
  4. Praktyczne metody i formy prowadzenia zajęć.
  5. Współpraca z rodziną ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
  6. Ewaluacja.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 22 maja 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 16 września 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.