BULLYING – uczniowie ze spektrum autyzmu w obliczu przemocy rówieśniczej w szkole ogólnodostępnej – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 20 grudnia 2023 r. (18:00 - 21:00)
  • 23 stycznia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 14 lutego 2024 r. (18:00 - 21:00)

  • 💰Cena 219 zł

    Odbiorcy: Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, studentów kierunków pedagogicznych oraz rodziców dziecka z ASD.

    Opis: Celem szkolenia jest wyjaśnienie istoty, przyczyn oraz znaczenia występowania bullyingu w szkołach ogólnodostępnych, skierowanych w uczniów ze spektrum autyzmu.

    Program szkolenia:

    1. Bullying – definicja.
    2.  Statystyki związane z przemocą rówieśniczą w szkołach wobec uczniów z ASD.
    3. Przyczyny bullyingu.
    4.  Rodzaje bullyingu doświadczanego przez uczniów z zaburzeniami neurorozwojowymi.
    5. Oznaki bullyingu.
    6. Ofiara bullyingu – największe wyzwania.
    7. Kto najczęściej jest sprawcą bullyingu?
    8. Świadkowie przemocy jak klucz do rozwiązania.
    9. Skutki zastraszania i ich wpływ na funkcjonowanie uczniów z ASD.
    10. Rola nauczycieli wobec bullyingu.
    11. Jak zapobiegać przemocy rówieśniczej.
    12. Jak radzić sobie z agresorem?
    13. Błędy nauczycieli wobec bullyingu.

    Korzyści: Uczestnik szkolenia zapozna się z istotą i charakterystyką bullyingu oraz strategiami przeciwdziałania przemocy rówieśniczej.

    Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.

    Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.