FLOORTIME – rozwojowa terapia dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu, oparta na relacjach i zainteresowaniach – szkolenie on-line

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, psychologów, pedagogów szkolnych, studentów kierunków pedagogicznych, logopedów, neurologopedów, terapeutów integracji sensorycznej oraz rodziców dziecka z ASD.  Celem szkolenia jest wyjaśnienie istoty metody Floortime jako rozwojowego podążania za dziećmi z ASD.

💰Cena 229 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Program szkolenia:

  1. Podejście Floortime do spektrum autyzmu: istota Floortime.
  2. Model DIR – schemat budowania więzi.
  3. Funkcjonalny rozwój emocjonalny dziecka z ASD – kwestionariusz diagnostyczny.
  4. Indywidualny profil sensoryczny dziecka z ASD – kwestionariusz diagnostyczny.
  5. Wprowadzanie dziecka z ASD do wspólnego świata - techniki nawiązywania kontaktu z dzieckiem z ASD.
  6. Zdrowe interakcje dostosowane do indywidualnych potrzeb dziecka z ASD w nurcie Floortime.
  7. Zasady pracy zgodne z metodą Floortime.

Korzyści: Uczestnik szkolenia zapozna się z istotą i podejściem metody Floortime wobec zaburzeń ze spektrum autyzmu i jej aspektami w całym procesie terapii.

Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 9 października 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 12 listopada 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 10 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń - fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.