Kompetentny nauczyciel skutecznie motywujący uczniów neurotypowych i neuroróżnorodnych w szkole – szkolenie on-line

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, studentów kierunków pedagogicznych.  Uczestnik szkolenia oprócz zrozumienia sedna motywacji i jej ogromnego znaczenia dla całego procesu edukacyjnego, nauczy się motywować uczniów tych neurotypowych oraz neuroróżnorodnych. Pozna strategie nie tylko poprzez zachęty słowne, ale przede wszystkim poprzez działanie. Odkryje tajniki motywacji i pobudzania chęci ucznia do nauki. Dowie się jak sprawić, by uczeń był zadowolonym ze zdobywania wiedzy człowiekiem oraz chciał więcej.

💰Cena 219 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Program szkolenia:

  1. Jak uczą się dzieci – a więc jak uczy się dziecięcy mózg?
  2. Baza nauczania przyjazna dla mózgu.
  3. Typy uczniów.
  4. Podłoże trudności w nauce.
  5. Pruski system edukacji – co to takiego?
  6. Motywacja – istota, rodzaje, co na nią wpływa.
  7. Czynniki wpływające na motywację i osiągane efekty.
  8. Fundamentalne warunki procesu motywacyjnego w szkole.
  9. Dlaczego właśnie w szkole uczniowie tracą chęć i motywację do nauki?
  10. Wybrane czynniki, które kształtują motywację i na które nauczyciel może mieć wpływ.
  11. Strategie i techniki motywujące do nauki różne typy uczniów neurotypowych i neuroróżnorodnych.

Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 10 czerwca 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 3 lipca 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń - fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.