Cyfrowi Tubylcy – jak lepiej rozumieć uczniów? – szkolenie on-line

Szkolenie dedykowane dla nauczycieli oraz specjalistów współpracujących ze szkołą. Zajęcia oparte na metodzie symulacyjnej, które podnoszą kompetencje w zakresie działań związanych z cyberprzestępczością. Poszerza słownik pojęć, używanych przez młodzież z generacji always on i związanej z cyfrowym światem.

💰Cena 209 zł

Sprawdź terminy poniżej👇 

Program szkolenia:

  • wprowadzenie teoretyczne: co to jest cyberprzemoc? Co oznacza: cyfrowy tatuaż, phishing, hipertekstowość, fake-account?
  • zaprezentowanie konsekwencji podszywania się pod kogoś na portalach społecznościowych (prawnych i w społeczeństwie)
  • działania mające na celu wsparcie i profilaktykę w szkole

Korzyści:

  • poszerzenie wiedzy na temat zagrożeń związanych ze światem cyfrowym,
  • poszerzenie słownika o pojęcia: cyfrowy tatuaż, phishing, hipertekstowość, fake-account,
  • uwrażliwienie na cyberprzestępczość.
  • elastyczność w prowadzeniu zajęć,
  • niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne do dalszej pracy z uczniami,
  • pozytywna komunikacja z uczniem i rodzicem,
  • zna działania profilaktyczne oraz możliwości wsparcia dla uczniów.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 18 listopada 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 10 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 15 stycznia 2025 - 15 listopada 2024 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.