Cyfrowi Tubylcy – jak lepiej rozumieć uczniów? – szkolenie on-line

Brak zaplanowanych szkoleń

💰Cena – 149 zł

❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

Szkolenie dedykowane dla nauczycieli oraz specjalistów współpracujących ze szkołą. Zajęcia oparte na metodzie symulacyjnej, które podnoszą kompetencje w zakresie działań związanych z cyberprzestępczością. Poszerza słownik pojęć, używanych przez młodzież z generacji always on i związanej z cyfrowym światem.

Cele szkolenia:

  • poszerzenie wiedzy na temat zagrożeń związanych ze światem cyfrowym
  • poszerzenie słownika o pojęcia: cyfrowy tatuaż, phishing, hipertekstowość, fake-account
  • uwrażliwienie na cyberprzestępczość

Program szkolenia:

  • wprowadzenie teoretyczne: co to jest cyberprzemoc? Co oznacza: cyfrowy tatuaż, phishing, hipertekstowość, fake-account?
  • zaprezentowanie konsekwencji podszywania się pod kogoś na portalach społecznościowych (prawnych i w społeczeństwie)
  • działania mające na celu wsparcie i profilaktykę w szkole

Korzyści dla uczestnika:

  • elastyczność w prowadzeniu zajęć
  • niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne do dalszej pracy z uczniami
  • pozytywna komunikacja z uczniem i rodzicem
  • zna działania profilaktyczne oraz możliwości wsparcia dla uczniów

Uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),

Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning – What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.