Ocena motoryki jamy ustnej i kompleksu ustno – twarzowego oraz ich znaczenie dla funkcjonowania dziecka – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 12 października 2022 r. (18:00 - 21:00)

  • 💰Cena 179 zł

    Odbiorcy: Szkolenie skierowane jest do terapeutów wczesnego wspomagania, logopedów, neurologopedów, studentów kierunków logopedycznych.

    Opis: Celem szkolenia jest wyjaśnienie istoty wczesnej interwencji neurologopedycznej u niemowląt oraz omówienie procesu diagnostycznego.

    Program szkolenia:

    1. Istota wczesnej interwencji u noworodków i niemowląt: znaczenie i przyczyny wprowadzenia interwencji.
    2. Prawidłowy rozwój mowy i sposób jego stymulowania u dzieci od 0 do 36. miesiąca życia.
    3. Etapy rozwoju odruchów sfery ustno-twarzowej.
    4. Diagnostyka odruchów traktu ustno – twarzowego u noworodka i niemowlaka (znaczenie, testy diagnostyczne, skutki niezintegrowania), w oparciu o model Oral Motor/Feeding/Oral Placement Assessment.
    5. Ssanie odżywcze i nieodżywcze.
    6. Profilaktyka funkcji orofacjalnych oraz różne podejścia terapeutyczne:
    • stymulacja i usprawnianie aparatu artykulacyjnego z wykorzystaniem masażu obszaru ustno-twarzowego,
    • ustno-twarzowa terapia regulacyjna wg Castillo Moralesa,
    • inne formy wsparcia niemowlaka.

    Korzyści: Uczestnik szkolenia zapozna się z istotą holistycznej oceny obszaru ustno – twarzowego u niemowląt. Zaznajomi się z wytycznymi diagnostycznymi oraz kwestionariuszami wykorzystywanymi w procesie diagnozy.

    Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.