Samoregulacja – jak rozpoznawać stresory – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 26 października 2022 r. (18:00 - 21:00)
  • 30 listopada 2022 r. (18:00 - 21:00)
  • 14 grudnia 2022 r. (18:00 - 21:00)

  • 💰Cena 220 zł

    Odbiorcy: szkolenie skierowane jest do nauczycieli, pedagogów, psychologów, opiekunów, osób pracujących z dziećmi i młodzieżą.

    Opis:  Każdemu człowiekowi zdarza się zdenerwować – jedni w złości krzywdzą słowem, lub robią rzeczy których potem żałują, inni natomiast sięgają do wypracowanych sposoby na swoją złość, które pomagają im w złości nie krzywdzić ani siebie, ani innych. Dobra wiadomość jest taka, że wszyscy możemy nauczyć się strategii radzenia sobie z emocjami. W trakcie trwania szkolenia będziemy uczyć się wspierających i konkretnych strategii jak wspierać dzieci w nauce samoregulacji, w tym poznamy stresory, które generują to, że brakuje nam zasobów do poradzenia sobie z naszymi emocjami.

    Cel szkolenia: nauczenie za pomocą konkretnych strategii i pomocy w jaki sposób rozpoznawać stresory i jak wspierać dziecko w radzeniu sobie z nimi.

    Program szkolenia:

    1. Czym jest samoregulacja?
    2. Jakie są stresory?
    3. Jak rozpoznawać swoje stresory?
    4. Jakie są sposoby poradzenia sobie ze stresorami?
    5. Co robić by wspierać samoregulację dziecka?

    Korzyści: konkretne strategie i sposoby działania zaczerpnięte z pracy praktyka.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Natalia Supeł Lipińska – psycholog dzieci i młodzieży, pedagog, trener umiejętności społecznych. Jest absolwentką psychologii oraz pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, prowadzi również spotkania konsultacyjne dla rodziców i szkolenia dla kadry przedszkolnej i szkolnej.