Trudne zachowania – jak sobie z nimi radzić? – szkolenie on-line

Szkolenie dla nauczycieli, psychologów, specjalistów pracujących z dziećmi, których zachowanie znacząco odbiega od oczekiwanego, utrudniając wykonywanie zadań, zaburzając procesy grupowe i obniżając jakość życia zarówno dziecka, jak i osób w jego otoczeniu. Szkolenie dostarcza narzędzi do pracy z tzw. „trudnymi dziećmi”, pozwala na odzyskanie poczucia sprawstwa i kontroli w relacjach z uczniami, uczy modyfikować niepożądane zachowania tak, by nie były przeszkodą do pracy z dzieckiem ani jego rozwoju.

💰Cena 209 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Program szkolenia:

  1. Trudne zachowania – definicje, przyczyny i funkcje.
  2. Modelowanie.
  3. Pozytywne i negatywne wzmocnienia i ich rola w regulowaniu zachowań dzieci.
  4. Kara vs naturalna konsekwencja.
  5. Model współpracy z rodziną wg Carol Sutton.

Uczestnicy szkolenia:

  • poszerzą swój warsztat wychowawczy,
  • dowiedzą się jak regulować procesy grupowe w zespole, w którym są tzw. „trudne dzieci”,
  • poznają sposoby radzenia sobie z uporczywymi zachowaniami trudnymi u wybitnie upartych jednostek,
  • nauczą się stawiać granice i skutecznie je egzekwować,
  • wzmocnią umiejętność współpracy z rodzinami dzieci trudnych wychowawczo,
  • odzyskają poczucie mocy w kontakcie z klasą.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 13 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 19 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 5 stycznia 2025 r. (09:00 - 12:00)
  • 14 stycznia 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • 14 stycznia 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • 23 stycznia 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • 31 stycznia 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • 10 lutego 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • 18 lutego 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • 26 lutego 2025 r. (18:00 - 21:00)
  • ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.