Metodyka zajęć terapeutycznych dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnych – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 19 września 2022 r. (18:00 - 21:00)
  • 26 października 2022 r. (18:00 - 21:00)
  • 💰Cena – 169 zł

    Odbiorcy: Szkolenie dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów chcących uczyć dzieci budowania zdrowych relacji z innymi i samym sobą.

    Opis: Szkolenie wykorzystuje elementy treningu umiejętności społecznych i teorii czytania umysłu do kształtowania samodzielności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji oraz umiejętności rozpoznawania i przeżywania własnych emocji w akceptowalny społecznie sposób.

    Cele/korzyści: Uczestnicy szkolenia:

    • poznają sposoby odczytywania i regulowania emocji pomocne w każdym wieku,
    • dowiedzą się jak uczyć dzieci teorii czytania umysłu,
    • znajdą pomysły na zajęcia rozwijające umiejętności społeczne i inteligencję emocjonalną potrzebne na danym etapie rozwoju uczniów.

    Program szkolenia:

    1. Przyczyny i objawy zaburzeń emocjonalno-społecznych.
    2. Praktyczne znaczenie emocji w życiu.
    3. Umiejętności społeczne a rozwój psycho-poznawczy dziecka.
    4. Teoria czytania umysłu – czym jest i jak jej uczyć?
    5. Trening umiejętności społecznych – od przedszkola do dorosłości.
    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Marcelina Wnęk – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.