Terapia karmienia. Strategie postępowania terapeutycznego – czasowy dostęp do nagrania

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 5 października 2023 r. (19:00 – 21:00)
  • 16 października 2023 r. (19:00 – 21:00)
  • 25 października 2023 r. (19:00 – 21:00)
  • 9 listopada 2023 r. (19:00 – 21:00)
  • 23 listopada 2023 r. (19:00 – 21:00)
  • 💰Cena – 150 zł

    Opis: Gotowe strategie dla terapeutów, pracujących z dziećmi z trudnościami w zakresie jedzenia i karmienia. Kilka prostych kroków dla Rodzin, które pomogą poprawić sytuację jedzenia i karmienia.

    Program szkolenia:

    1. Terapeuta karmienia – kim jest?
    2. Diagnoza pacjenta – podejście holistyczne.
    3. Plan terapeutyczny – jak go konstruować?
    4. Strategie:
    • Komunikacja
    • Samoregulacja
    • Posiłki
    • Małe kroki terapeutyczne
    • Repertuar jedzeniowy
    • Oswajanie
    • Sensoryka
    • Omówienie materiałów dla uczestników.

    Korzyści: Uczestnik posiądzie umiejętność prowadzenia wsparcia dla Rodzin w zakresie terapii karmienia na podstawie strategii wspomagających Rodzinę w sytuacjach trudnych, związanych z karmieniem i jedzeniem.

    Materiały szkoleniowe: Materiały to infografiki, służące Rodzinom i terapeutom w stawianiu pierwszych kroków w procesie terapeutycznym u dzieci z zaburzeniami jedzenia.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Agata Kalina- terapeuta karmienia, logopeda, pedagog, surdologopeda, dogoterapeuta. Pracuje i prowadzi Fundację Wspierania Rozwoju Małego Dziecka „Cali Mali” oraz Poradnię „Cali Mali” dla dzieci z wyzwaniami w wieku 0-3 lat. Wykładowca UAM Poznań. Szczególnie zainteresowana komunikacją najmłodszych dzieci oraz wspomaganiem ich w drodze nabywania umiejętności jedzenia doustnego.