Terminy zaplanowanych szkoleń:
💰Cena – 149 zł
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.
Szkolenie prowadzone w połączeniu kilku metod: podającej, eksponującej, symulującej, a przede wszystkim stawiane na aktywność uczestników. Dedykowane dla nauczycieli i innych specjalistów współpracujących z szkołą. Ma na celu wzbogacić zakres wiedzy dotyczący cyberprzemocy oraz wdrażania czynności profilaktycznych w tym zakresie.
Cele szkolenia:
- poszerzenie słownika o pojęcia: cyberprzemoc, bullying, seksting, hate (hejt), stalking
- poszerzenie wiedzy na temat systemu wsparcia i sposobach przeciwdziałania cyberprzemocy i innym niepożądanym zjawiskom
- poszerzenie wiedzy na temat zagrożeń związanych z Internetem
- uwrażliwienie na występowanie zjawiska cyberprzemocy (i innych form przemocy)
Program szkolenia:
- założenia teoretyczne – wyjaśnienie cyberprzemocy i towarzyszących zjawisk
- możliwość oraz zastosowanie różnych technik interwencji wobec cyberprzemocy,
- poprawna komunikacja pomiędzy uczestnikami cyberprzemocy,
- profilaktyka cyberprzemocy
- część praktyczna z zastosowaniem metody dramy
Korzyści dla uczestnika:
- niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne do dalszej pracy z uczniami
- wiedza w zakresie profilaktyki i występowania cyberprzemocy
- zna podstawowe zasady pracy z uczestnikami cyberprzemocy
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),
Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning – What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.