Na świetlicy i nie tylko – działania edukacyjne i wychowawcze wobec uczniów z trudnościami w zachowaniu – szkolenie on-line

Brak zaplanowanych szkoleń

💰Cena – 159 zł

Odbiorcy: nauczyciele świetlic szkolnych i innych specjalistów pracujących z dziećmi, których zachowanie znacząco odbiega od oczekiwanego utrudniając wykonywanie zadań, zaburzając procesy grupowe i obniżając jakość wspólnego czasu.

Opis: Szkolenie dostarcza narzędzi do pracy z tzw. „trudnymi dziećmi”, pozwala na odzyskanie poczucia sprawstwa i kontroli w relacjach z uczniami, uczy modyfikować niepożądane zachowania tak, by nie były przeszkodą do pracy z dzieckiem ani jego rozwoju.

Program szkolenia:

  1. Trudne zachowania – definicje, przyczyny i funkcje.
  2. Modelowanie.
  3. Elementy treningu przekierowywania złości.
  4. Pozytywne i negatywne wzmocnienia i ich rola w regulowaniu zachowań dzieci.
  5. Kara vs naturalna konsekwencja.
  6. Model współpracy z rodziną wg Carol Sutton.

Korzyści – Uczestnicy szkolenia:

  •  poszerzą swój warsztat wychowawczy,
  •  dowiedzą się jak regulować procesy grupowe w zespole, w którym są tzw. „trudne dzieci”,                                                                              
  • poznają sposoby radzenia sobie z uporczywymi zachowaniami trudnymi u wybitnie upartych jednostek,
  •  nauczą się stawiać granice i skutecznie je egzekwować,
  • wzmocnią umiejętność współpracy z rodzinami dzieci trudnych wychowawczo,
  •  odzyskają poczucie mocy w kontakcie z grupą.

❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

Prowadząca: Marcelina Wnęk – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.