Terminy zaplanowanych szkoleń:
💰Cena 199 zł
Odbiorcy: Szkolenie adresowane jest do nauczycieli szkół podstawowych i średnich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy i wprowadzić metodę kochaną przez miliony uczniów na całym świecie.
Cele szkolenia: Uczestnik szkolenia dowie się, co to jest webquest, jak powinien być przygotowany, jakie są kryteria oceny i zasady pracy grupowej uczniów. Ponadto poszerzy swoją wiedzę o nowe metody pracy projektowej i najnowsze badania naukowe dotyczące uczniów.
Program szkolenia:
Część teoretyczna
- Co to jest webquest?
- Jak przygotować webquest?
- Pokolenia online – moi uczniowie. Co należy wiedzieć?
- Praca projektowa – narzędzia i zasady
Część praktyczna
- Warsztat praktyczny – projektujemy swój pierwszy webquest
- Case study
Korzyści dla uczestnika: Poszerzenie wiedzy na temat metod pracy projektowej, poznanie metody webquest, poszerzenie wiedzy na temat funkcjonowania uczniów, czyli pokolenia online.
Materiały szkoleniowe:
- Opracowanie dotyczące cyfrowego pokolenia.
- Zbiór zasad tworzenia webquestów.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.