Odruchy pierwotne – ich znaczenie dla rozwoju, funkcjonowania i nauki dziecka, testy diagnostyczne – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 27 czerwca 2023 r. (18:00 - 21:00)
  • 22 sierpnia 2023 r. (18:00 - 21:00)

  • 💰Cena 189 zł

    Opis: Szkolenie przeznaczone jest do terapeutów, nauczycieli, specjalistów oraz studentów pracujących lub zaczynających pracę z dziećmi. 

    Celem szkolenia jest poznanie odruchów pierwotnych w holistycznym rozumieniu ich znaczenia. Omówione zostaną odruchy pierwotne warunkujące dalszy rozwój dziecka. Przedstawione zostaną testy diagnozy każdego z omawianych odruchów.

    Program szkolenia:

    1. Czym są odruchy pierwotne i jakie mają znaczenie dla dalszego rozwoju dziecka
    2. Omówienie okresu sensoryczno – motorycznego
    3. Kiedy odruch pierwotny jest nieprawidłowy?
    4. Omówienie znaczenia, funkcji i deficytów oraz testów diagnostycznych:
    • Odruchu Moro
    • Odruchu ssania, szukania
    • Odruchu dłoniowo – chwytnego
    • Odruchu podeszwowego
    • Odruchu tonicznego błędnikowego
    • Odruchu grzbietowego Galanta
    • Asymetryczny toniczny odruch szyjny
    • Symetryczny toniczny odruch szyjny
    1. Niedojrzałość neuromotoryczna (kwestionariusz)
    2. Pytania uczestników.

    Korzyści – Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu:

    • dysponuje wiedzą z zakresu odruchów pierwotnych
    • potrafi określić czy dany odruch został wygaszony czy jest przetrwały
    • potrafi przeprowadzić diagnozę odruchów pierwotnych
    • zna konsekwencje przetrwałych odruchów pierwotnych
    • otrzymuje zaświadczenie uczestnictwa i materiały szkoleniowe.

    Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.