Diagnoza dziecka afatycznego – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 14 listopada 2022 r. (18:30 - 21:30)
  • 19 grudnia 2022 r. (18:30 - 21:30)

  • 💰Cena 169 zł

    Odbiorcy: Szkolenie skierowane jest do logopedów, neurologopedów, terapeutów wczesnego wspomagania, pedagogów, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych.

    Opis: Celem szkolenia jest zaprezentowanie holistycznego podejścia diagnostycznego wobec dziecka z objawami niedokształcenia mowy o typie afazji.

    Program szkolenia:

    1. Kwestie terminologiczne.
    2. Przyczyny i objawy niedokształcenia mowy o typie afazji.
    3. Charakterystyka dziecka afatycznego:
    • dziecko z niedokształceniem mowy o typie ekspresyjnym,
    • dziecko z niedokształceniem mowy o typie percepcyjnym,
    • dziecko z niedokształceniem mowy o typie ekspresyjno – percepcyjnym.
    4. Warunki prawidłowej diagnozy dziecka afatycznego.
    5. Poszczególne elementy diagnozy:
    • wywiad z rodzicami,
    • istota nagrań z życia dziecka,
    • badanie słuchu metodą akumetryczną,
    • aktywność motoryczna dziecka,
    • ocena anatomiczna narządów artykulacyjnych,
    • badanie motoryki aparatu artykulacyjnego w oparciu o test SIPT
    • badanie praksji konstrukcyjnej,
    • badanie praksji posturalnej w oparciu o test SIPT
    • rozumienie mowy,
    • nazywanie,
    • powtarzanie,
    • rozumienie poleceń,
    • rozumienie przestrzenne,
    • ekspresja werbalna,
    • mowa czynna.

    Korzyści: Uczestnik szkolenia zapozna się z ogólną charakterystyka dziecka afatycznego. Ponadto będzie potrafił przeprowadzić diagnozę dziecka z objawami niedokształcenia mowy o typie afazji.

    Materiały szkoleniowe:  Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku oraz kwestionariusze diagnostyczne.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.