-
Na platformie Zoom
-
Dostęp do szkolenia przez 30 dni
-
Zaświadczenie MEN
-
Materiały
Terminy szkoleń
Szkolenie adresowane jest do dyrektorów, wychowawców, nauczycieli, właścicieli placówek lub rodziców zaangażowanych w życie placówki, którzy chcą pozyskać pieniądze na długo wyczekiwany remont pracowni, zakup wyposażenia lub inne cel. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i zaprezentowanie praktycznych aspektów dot. źródeł pozyskiwania pieniędzy, programów grantowych, możliwości otrzymania dotacji celowej do samorządu, prowadzenia fundraisingu, współpracy z rodzicami i przedsiębiorcami.
Część teoretyczna
- Wprowadzenie do fundraisingu – teoria.
- Metody prowadzenia zbiórek pieniędzy.
- Granty – konkursy, programy grantowe oraz zasady przygotowania wniosku.
- Dotacje celowe i współpraca z JST.
- Sponsoring i współpraca z biznesem.
Część praktyczna
- Warsztat – elevator pitch.
- Warsztat – sponsor vs ja
- Prezentacja PDF
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning – What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.
