Uczeń z zespołem Aspergera wyzwaniem czy problemem dla ogólnodostępnej placówki edukacyjnej? – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 19 października 2022 r. (18:00 - 21:00)
  • 28 listopada 2022 r. (18:00 - 21:00)

  • 💰Cena 179 zł

    Odbiorcy: Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, pedagogów szkolnych, nauczycieli przedmiotowych oraz studentów kierunków pedagogicznych.

    Opis: Celem szkolenia jest wyjaśnienie istoty funkcjonowania oraz trudności ucznia z zespołem Aspergera w ogólnodostępnej placówce edukacyjnej.

    Korzyści: Uczestnik szkolenia zapozna się z podłożem funkcjonowania ucznia z zespołem Aspergera w ogólnodostępnej placówce edukacyjnej. Ponadto pozna skuteczne techniki i zalecenia, by proces edukacji ucznia z ZA był optymalny.

    Program szkolenia:

    1. Zespół Aspergera – definicja, istota i klasyfikacja.
    2. Charakterystyka dziecka z zespołem Aspergera.
    3. Umiejętności szkolne dziecka z ZA.
    4. Strategie wspierające dziecko z ZA w szkole:
    • Przygotowanie nauczyciela do pracy z uczniem z zespołem Aspergera.
    • Uporządkowana przestrzeń i czasoprzestrzeń w klasie.
    • Wsparcie sensoryczne.
    • Zasady w klasie i ich przestrzeganie.
    • Strategie związane z lekcją.
    • Budowanie relacji rówieśniczych.
    • Motywowanie ucznia do nauki.
    • Praca domowa.
    • Ocenianie ucznia.
    • Praca nad zachowaniami niepożądanymi.
    • Poprawa koordynacji ruchowej ucznia z ZA.
    • Wsparcie grafomotoryczne.

    Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.