Odbiorcy: Nauczyciele, specjaliści, terapeuci pracujący z dziećmi w przedszkolu i szkole podstawowej.
Opis: Szkolenie skupione będzie wokół rozpoznawania zachowania się dziecka w środowisku szkolnym, które wskazywałoby na trudności rodzinne. Jak rozpoznać, że uczeń potrzebuje pomocy? O czym może świadczyć jego zachowanie, rysunki, opowieści, gesty. Jak odczytywać "sygnały", które są wysyłane przez rodzica. Kiedy pytać wprost, a kiedy dać sobie czas na dalszą obserwację. Jak może pomóc pedagog, psycholog, dyrektor i sam nauczyciel?
Korzyści: umiejętność rozpoznawania sygnałów o zdrowiu psychicznym na podstawie zachowania się dziecka, poszerzenie wiedzy o zaburzeniach psychicznych i trudnościach rodzinnych, umiejętność prowadzenia rozmowy z uczniem i rodzicem – budowanie zaufania, wsparcia, nauka roli nauczyciela jako pomagacza”.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Monika Perkowska – psycholog dziecięcy, psychoterapeuta dzieci, młodzieży i rodzin. Na co dzień pracuje w poradni psychoterapeutycznej, gdzie pomaga rodzinom i dzieciom lepiej zrozumieć siebie i swoje relacje. Współpracuje z lekarzem psychiatrą i innymi specjalistami. W pracy psychoterapeutycznej integruje podejście systemowe, psychodynamiczne i poznawczo-behawioralne. Regularnie korzysta z superwizji. Ukończyła również własną psychoterapię szkoleniową.