Dlaczego warto wybierać szkolenia dla nauczycieli?
Stałe doszkalanie się jest niezwykle ważne, niezależnie od tego, jaki zawód się wykonuje. Niemniej jednak nauczyciele to osoby, które mają bezpośredni wpływ na rozwój drugiego człowieka i dlatego tak ważne jest to, aby posiadali oni najbardziej aktualną wiedzę, a także, aby znali oni najnowsze techniki jej przekazywania. Dzięki temu powierzone im dzieci będą lepiej się rozwijać. Aby tak było, bardzo ważne jest to, aby rozważyć szkolenia dla nauczycieli, które dopasowane będą względem konkretnych potrzeb i będą kładły nacisk na konkretne zagadnienia.
Szkolenia branżowe dla nauczycieli – co wybrać?
Jeśli chodzi o szkolenia branżowe dla nauczycieli, to wybór jest naprawdę ogromny. Dzięki temu każdy z nich, z całą pewnością znajdzie szkolenia dopasowane do swoich potrzeb, które faktycznie będą szczególnie przydatne. Ich lista jest bardzo długa! Typ szkolenia oczywiście powinien być dopasowany do nauczanego przedmiotu, typu szkoły, oraz doświadczenia. Do wyboru pozostają między innymi szkolenia z zakresu terapeutycznego, szczególnie przydatne podczas pracy z dziećmi wymagającymi, wspierające, czy terapeutyczne.
Kursy i szkolenia dla nauczycieli – ogromny wybór i możliwości
Oczywiście to nie wszystko, jeśli chodzi o takie kursy i szkolenia dla nauczycieli. Warto wziąć pod uwagę również szkolenia, które dedykowane są nauczycielom zasiadającym w radzie pedagogicznej, a także pedagogom, którzy pracują również, jako logopedzi. W takim przypadku, które kursy i szkolenia będą szczególnie kuszące? Wtedy na pewno warto wspomóc się szkoleniami z zakresu poprawy kontaktów międzyludzkich, na przykład w przypadku trudnych rodziców, a także szkolenia, które ułatwiają wykrywanie ewentualnych problemów. Są to kursy, które pozwalają dostrzegać kwestie, które na co dzień bywają lekceważone.
Dlaczego warto organizować szkolenia nauczycieli?
Na szkolenia nauczycieli powinni zgłaszać się wszyscy pedagodzy pracujący z dziećmi, oraz młodzieżą, niezależnie od swojego doświadczenia, oraz przepracowanych lat. Zarówno program nauczania, jak i nowe techniki nauczania stale się zmieniają, a to oczywiście sprawia, że niezwykle ważne jest to, aby pozostać na bieżąco. W takim przypadku warto śledzić wszystkie pojawiające się rozporządzenia, oraz nowości, ale jednocześnie również korzystać z dodatkowych ułatwień, w tym przypadku związanych ze szkoleniami. Wiele z nich dodatkowo przeprowadzanych jest online, co na pewno ułatwia branie w nich udziału.
Lista szkoleń:
- Dla Rad Pedagogicznych
- Formularz zgłoszeniowy
- Logopedyczne
- Anatomia palpacyjna dla logopedów w ujęciu miofunkcjonalnym – diagnoza kompleksu orofacjalnego. Ujęcie holistyczne.
- Arfid. Od zabawy do jedzenia.
- Czary Mary czyli wywołanie głoski R poprzez transformację dziąsłowego D
- Diagnostyka i leczenie zaburzeń stawu skroniowo-żuchwowego w dysfunkcjach z zakresu logopedii i stomatologii (część I)
- Diagnoza i terapia afazji u osób dorosłych. Podejście neurobiologiczne.
- Diagnoza i terapia dysfagii neurogennych
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- Diagnoza i terapia sensoryczna traktu ustno-twarzowego w logopedii, kosmetologii, fizjoterapii stomatologicznej i neurologicznej
- Dyzartria
- Elektrostymulacja w logopedii
- Elementy metody werbo-tonalnej we wczesnej interwencji logopedycznej
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii
- Kinesiotaping logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Kinesiotaping w logopedii, medycynie estetycznej twarzy i fizjoterapii stomatologicznej
- Kinesiotaping w okulistyce i ortoptyce
- KURS – PEDIATRIC FEEDING DISORDERS w praktyce logopedy – strategie diagnostyczno-terapeutyczne (moduł I)
- Logopeda na start!
- Logorytmika – 1 i 2 stopień – jesień – zima – inspiracje
- Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)
- Masaż logopedyczny i terapia manualna kompleksu ustno-twarzowego w praktyce – holistyczny program wsparcia pacjenta z wyzwaniami
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Mowa czy rozmowa. Wprowadzanie aktywności kształtujących komunikację werbalną u małych dzieci z ASD – do 5 roku życia
- Neurorehabilitacja w logopedii
- Niedokształcenie mowy o typie afazji/DLD. Diagnoza i charakterystyka zaburzenia
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
- Podstawy neurologii i pediatrii dla Logopedów. Całościowa ocena dziecka
- Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF
- Pozycja spoczynkowa języka
- PROGESTY
- Strategia postępowania logopedycznego w terapii AWI
- Sygmatyzm i rotacyzm w pracy logopedy – podejście praktyczne
- Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem
- Terapia manualna w logopedii
- Terapia neurologopedyczna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w oparciu o SAZ
- Terapia oddechowa
- Warsztat pracy terapeuty AAC
- Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod rozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej.
- Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 rż. Praktyka bez teorii.
- Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka i Rodziny – autorski model pracy zespołu psychologa- pedagoga-logopedy
- Wprowadzenie do technik regulacji procesu ślinienia
- Wspomaganie rozwoju mowy osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Wykorzystanie elementów Sensomotorycznej Terapii Widzenia w pracy logopedyczno-pedagogicznej
- Zaburzenia rozwoju mowy na tle zespołów genetycznych
- Pedagogiczne
- Adaptacja w przedszkolu
- Animator Zabaw
- Arteterapia
- Arteterapia-szkolenie certyfikacyjne
- Attention Autism
- Badanie zmysłów
- Bajkoterapia – szkolenie stacjonarne
- Diagnoza i terapia dziecka w spektrum autyzmu
- Diagnoza i terapia dziecka z autyzmem
- Dziecko dwujęzyczne / wielojęzyczne w przedszkolu i szkole. Terapia metodą ZAMPEKT.
- Dziecko z nadpobudliwością ruchową
- Edukacja outdoorowa – jak wykorzystać przestrzeń poza budynkiem szkoły i przedszkola do realizacji podstawy programowej – także w dobie nauczania zdalnego!
- Festiwal inspiracji i zabaw – dla nauczycieli klas 1-3, przedszkoli, świetlic!
- Funkcjonalna neurorehabilitacja ręki
- Grafomotoryka dla smyka
- Gry i zabawy językowe w przedszkolu oraz w edukacji wczesnoszkolnej
- Gry i zabawy matematyczne
- Gry i zabawy rozwijające wszystkie zmysły
- Gry i zabawy w grupie żłobkowej
- Integracja sensoryczna w pracy pedagoga
- Joga dla dzieci jako pomysł na innowację pedagogiczną – na zajęcia ruchowe, logopedyczne i nie tylko
- Kolorowa Ortografia
- Kryzysy rozwojowe wieku dziecięcego i pomoc pedagogiczna
- Kurs instruktorski masażu Shantali Special Care – szkolenie stacjonarne
- LogoSensoryka
- Metoda Dobrego Startu – sesja praktyczna – autorski program Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej
- Metoda integracji sensorycznej w praktyce
- Metoda Projektu w Przedszkolu
- Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem
- Mózg bez tajemnic, czyli jak uczyć, żeby nauczyć – szkolenie on-line
- Multisensoryczna edukacja
- Muzykoterapia – szkolenie stacjonarne
- Muzykoterapia w pracy z dziećmi
- Nazywanie Świata – odimienna metoda nauki czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
- Niegrzeczne dzieci nie istnieją! Pozytywna dyscyplina dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
- Pedagogika zabawy
- Pedagogika zabawy z elementami pedagogiki cyrku
- Piszę, czytam,liczę-metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym
- Podnoszenie standardów zarządzania oświatą – przywództwo edukacyjne
- Podstawy nauczania jogi dla dzieci
- PRACA Z DZIECKIEM Z AUTYZMEM
- Prace plastyczne rozwijające wyobraźnię
- Profilaktyka uzależnień wśród młodzieży
- Proste tańce integracyjne
- Rehabilitacja dzieci i dorosłych korzystających z systemu implantu ślimakowego
- Rewalidacja dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną
- Rola nauczyciela wspomagającego
- Rozwój zdolności muzycznych u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – wykorzystanie koncepcji E. E. Gordona
- Sensoterapia
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Stres szkolny
- Szkolenie Animacyjne
- Szkolenie z wyobraźnią – zabawy fabularyzowane, drama, techniki plastyczne w codziennej pracy z dziećmi
- Szkolenie z zakresu komunikacji w oparciu o porozumienie bez przemocy
- Szkolenie z zakresu zarządzania sobą w stresie i zapobiegania wypaleniu zawodowemu
- Techniki i metody relaksacyjne wykorzystywane w pracy z dziećmi
- Terapia ręki – poziom I i II
- Terapia ręki i stopy – I oraz II poziom
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
- Trening umiejętności społecznych jako narzędzie rozwoju emocjonalnego i społecznego
- Uczeń i przedszkolak z Zespołem Aspergera dla nauczycieli niebędących specjalistami
- Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – szkolenie stacjonarne
- Zabawy i ćwiczenia wspomagające koncentrację uwagi – szkolenie on-line
- Zabawy w kodowanie
- Zabawy z gumizelą, chustą i tunelem animacyjnym
- Zabawy z wyobraźnią – formy teatralne, drama i plastyka w codziennej pracy z dziećmi
- Zaczarowany Świat Pomysłów Terapeutycznych – szkolenie z pasją
- Zajęcia w świetlicy szkolnej.
- Zmysłoplastyka