Agresja i inne trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 13 lipca 2021 r. (18:00 - 21:00) ZAPISZ SIĘ

  • 💰Cena 149 zł

    Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    Szkolenie skierowane jest do logopedów, pedagogów, nauczycieli przedszkola i szkoły, studentów kierunków pedagogicznych i logopedycznych, rodziców pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zaburzeń rozwojowych i strategii radzenia sobie z zaburzeniami behawioralnymi.

    Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i praktycznymi aspektami związanymi z istotą zachowań trudnych oraz pokazanie strategii wspomagających pracę nad takimi deficytami.

    Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu:

    • dysponuje wiedzą z zakresu przyczyn i objawów agresji i innych trudnych zachowań
    • potrafi określić i dostrzec objawy zaburzeń sensorycznych
    • zna strategie wspomagające ucznia z zaburzeniami sensorycznymi w szkole i w przedszkolu
    • otrzymuje zaświadczenie uczestnictwa i materiały szkoleniowe.

    Program szkolenia:

    1. Definicja agresji i zachowań trudnych
    2. Czy dla dziecka z ASD są zachowania trudne?
    3. Dlaczego zachowanie trudne sprawia trudność opiekunom i nauczycielom?
    4. Czynniki wywołujące agresję i inne zachowania trudna
    5. Czynniki utrudniające reakcje na zachowanie trudne
    6. Wpływ szkoły na zachowania trudne i agresywne u ucznia
    7. Podłoże zachowań trudnych i strategie ich określenia
    8. Konsekwencje zachowań trudnych dla rozwoju, funkcjonowania i nauki dziecka
    9. Strategie eliminujące agresje i trudne zachowania
    10. Model WYZNACZANIA GRANIC
    11. Poradnik dla nauczyciela:
    • Strategia żetonowa
    • Strategia – Turniej uśmiechniętej buzi
    1. Protokół złości
    2. Alternatywne czynności odwodzące od agresji
    3. Strategie sensoryczne regulujące
    4. Studium przypadków
    5. Pytania uczestników.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.