Kto powinien zdecydować się na kursy pedagogiczne?
W głównej mierze wszelkie kursy pedagogiczne powinny być dedykowane wszystkim pedagogom, którzy pracują z dziećmi w różnym wieku. Doszkalanie się i zdobywanie nowych umiejętności w przekazywaniu wiedzy powinno być jedną z podstaw zawodu nauczyciela. Tylko w ten sposób można pozostawać na bieżąco z nowymi metodami pracy z uczniem. Tym samym tego typu kursy będą odpowiednie dla każdego pedagoga, bez względu na to, jakie doświadczenie posiada.
Kursy pedagogiczne online - dlaczego warto?
Kursy pedagogiczne online zawsze są doskonałym sposobem na dokształcenie się i zdobycie dodatkowej wiedzy, którą będzie można wykorzystać podczas pracy z uczniem. Ogromną zaletą tutaj jest również to, że kursy odbywają się online, a więc można skorzystać z nich w każdym dowolnym miejscu, które posiada dobre łącze z internetem. Jest to zdecydowana wygoda, zwłaszcza w obecnej sytuacji, w której dojazd, oraz spotkanie z dużą ilością osób, jest po prostu utrudnione. Z całą pewnością odpowiednio dobrany kurs i jego tematyka, pozwolą się rozwijać i zdobywać wiedzę, która następnie przekazana będzie swoim podopiecznym. Jest to również nauka nowych metod pracy z uczniami, nawet tymi najbardziej wymagającymi. Wiele zależy jednak od tematyki wybranego przez siebie szkolenia.
Kurs pedagogiczny online - jak go wybrać?
Wybranie odpowiedniego kursu wielu osobom może wydawać się dość skomplikowane. Jak zdecydować się na ten jeden, jedyny kurs pedagogiczny online? Możliwości jest przecież tak wiele. Warto zapoznać się z dostępnymi w naszej ofercie kursami i dobrać ten, który najbliższy jest, zarówno personalnym zainteresowaniom, jak i wymaganiom pracowniczym. Kurs powinien przede wszystkim rozwijać i pozwalać poszerzać horyzonty, zdobywając nowe wiadomości. Lista dostępnych szkoleń, które realizowane są online, jest naprawdę długa, a więc każdy pedagog znajdzie coś w sam raz dla siebie.
Kurs pedagogiczny dla nauczycieli
Warto zaznaczyć, że kurs pedagogiczny dla nauczycieli dopasowany jest, zarówno do nauczycieli wczesnoszkolnych, jak i przedszkolnych, a także dla nauczycieli uczących w liceum. Warto dobrać dla siebie szkolenie odpowiadające przedmiotowi, którego się naucza, oraz placówce. Dzięki temu będzie się miało pewność, że szkolenie faktycznie jest rozwojowe i przyda się w dalszej pracy nauczyciela. Takie kursy przydają się także podczas poszukiwania pracy w wymarzonej przez siebie placówce i na pewno wskazują na większe doświadczenie i edukację.
Lista szkoleń pedagogicznych on-line
- 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość świata – szkolenie on-line
- 4K: Kreatywność, Kooperacja, Komunikacja i Krytyczne Myślenie – czyli o tym, co ważne w edukacji – szkolenie on-line
- ABC psychologa dziecięcego – szkolenie on-line
- ABC SPEKTRUM AUTYZMU – co powinniśmy wiedzieć – szkolenie on-line
- Adaptacja w przedszkolu – krok po kroku – szkolenie on-line
- Agresja i inne trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Analiza i interpretacja rysunku dziecka – szkolenie on-line
- Arteterapia – szkolenie certyfikacyjne – on-line
- Artystyczne zabawy w przedszkolu i szkole – szkolenie on-line
- Asertywna komunikacja w szkole – szkolenie on-line
- Autoagresja i samookaleczanie u dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Autorytetem być – jak skutecznie wywierać pozytywny wpływ na dziecko – szkolenie on-line
- Autostymulacje i zachowania stereotypowe w spektrum autyzmu – istota i strategie dotyczące tego procesu – szkolenie on-line
- Awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego – szkolenie on-line
- Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – szkolenie on-line
- Bazowe funkcje kształtujące rozwój mowy u dziecka – szkolenie on-line
- BEZ ROZUMIENIA NIE MA MÓWIENIA – istota procesu rozumienia i jego stymulacja – szkolenie on-line
- Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w sieci – szkolenie on-line
- Budowanie marki osobistej nauczyciela i marki szkoły w środowisku lokalnym i internecie – szkolenie on-line
- Budowanie poczucia bezpieczeństwa u uczniów – szkolenie on-line
- BULLYING – uczniowie ze spektrum autyzmu w obliczu przemocy rówieśniczej w szkole ogólnodostępnej – szkolenie on-line
- Bunt u dzieci w wieku 2-6 lat – szkolenie on-line dla rodziców
- Błędy jako szansa na naukę – budowanie pozytywnego podejścia do popełniania błędów wśród uczniów – szkolenie on-line
- Canva dla edukacji – nowe możliwości – szkolenie on-line
- Choroba Alzheimera – co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie podjąć kroki w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii. Szkolenie on-line.
- Choroby otępienne. Diagnoza i terapia chorych – szkolenie on-line
- Coach sensomotoryki w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Coaching i tutoring w budowaniu relacji wspierającej holistyczny rozwój dziecka – szkolenie on-line
- Coaching w edukacji i wychowaniu – szkolenie on-line
- Coaching w pracy psychologa – szkolenie on-line
- COVID-19 w rehabilitacji logopedycznej – szkolenie on-line
- Ćwiczenia praktyczne i kształcenie zmysłów (uczenie pojęć) w ujęciu Marii Montessori – szkolenie on-line
- Cyberbezpieczeństwo – szkolenie dla nauczycieli, wychowawców przedszkoli i szkół podstawowych – szkolenie on-line
- CYBERPRZEMOC – przemoc bez siniaków, czyli jak rozpoznać i przeciwdziałać – szkolenie on-line
- Cyfrowi Tubylcy – jak lepiej rozumieć uczniów? – szkolenie on-line
- Cyfrowy autyzm jako efekt uzależnienia od telefonu, gier i internetu – szkolenie on-line
- Cztery pory roku z instrumentami muzycznymi dla dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym – pomysły na wykorzystanie instrumentów muzycznych podczas zajęć – szkolenie on-line
- Depresja u dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Diagnoza funkcjonalna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – szkolenie on-line
- Diagnoza i terapia dziecka w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Diagnoza i terapia zaburzeń motorycznych o podłożu sensorycznym – szkolenie on-line
- Diagnoza rozwojowa dziecka do 7 roku życia – cele, znaczenie, narzędzia – szkolenie on-line
- Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu – nauczyciel, logopeda, pedagog jako ogniwo zespołu diagnostycznego – szkolenie on-line
- Dialog motywujący i komunikacja bez przemocy – szkolenie on-line
- Dojrzałość neuromotoryczna – szkolenie on-line
- Dokąd i kiedy skierować dziecko z trudnościami emocjonalnymi i jak to powiedzieć rodzicom? – szkolenie on-line
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych – szkolenie on-line
- Dołącz do eTwinning – współpraca międzynarodowa nauczycieli drogą do rozwoju – szkolenie on-line DARMOWE
- Dysleksja – Terapia ucznia z trudnościami w czytaniu – szkolenie on-line
- Dyżur wakacyjny w przedszkolu – twórczo i aktywnie – szkolenie on-line
- Działania opiekuńczo-wychowawcze na gruncie szkolnym – szkolenie on-line
- Dziecko w świecie liter w aspekcie dostępnych metod nauki czytania i pisania – szkolenie on-line
- Dziecko z zaburzeniem psychicznym w klasie. Sposoby pomocy i komunikacji z uczniem, rodzicami i zespołem klasowym – szkolenie on-line
- Dziewczyny i kobiety w spektrum autyzmu – wyzwania związane z diagnozą i interwencją – szkolenie on-line
- Ebook – jako forma podsumowania działań projektowych – szkolenie on-line
- Edukacja alternatywna a szkoła systemowa – szkolenie on-line
- Edukacja alternatywna a szkoła systemowa – jak przełamać skostniale struktury i rutynę w pracy nauczycielskiej – szkolenie on-line
- Edukacja inkluzywna – zalety – szkolenie on-line
- Edukacja inkluzywna – jak wykorzystać różnorodność zespołu na rzecz optymalizowania rozwoju każdego z uczniów – szkolenie on-line
- Edukacja językowa w ujęciu Marii Montessori – szkolenie on-line
- Edukacja matematyczna w ujęciu Marii Montessori – szkolenie on-line
- Edukacja outdoorowa – jak wykorzystać przestrzeń poza budynkiem do realizacji podstawy programowej – szkolenie on-line
- Edukacja seksualna i psychoedukacja jako element programów profilaktyczno-wychowawczych – szkolenie on-line
- Edukacja uczniów z niepełnosprawnością i sprzężeniem- szkolenie on-line
- Edukacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas nauki zdanej – szkolenie on-line
- Edukacja zdrowotna w szkole – szkolenie on-line
- Efektywna praca na zajęciach rewalidacyjnych z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie – szkolenie on-line
- Eko-logicznie w przedszkolu – inspiracja, innowacja czy codzienność? – szkolenie on-line
- Eko-logicznie – interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych w edukacji wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Emisja głosu jako narzędzie pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Emisja głosu w pracy nauczyciela – szkolenie on-line
- Emocje w pracy nauczyciela – sprzymierzeńcy czy wrogowie? – szkolenie on-line
- Empatia w komunikacji opartej na poszanowaniu granic – szkolenie on-line
- Ewaluacja IPET i organizacja PPP w II semestrze – szkolenie on-line
- Festiwal inspiracji i zabaw – dla nauczycieli klas 1-3, przedszkoli, świetlic! – szkolenie on-line
- Fizjologia w laktacji a trudności w karmieniu noworodka i niemowlęcia – szkolenie on-line
- FLOORTIME – rozwojowa terapia dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu, oparta na relacjach i zainteresowaniach – szkolenie on-line
- Gry i zabawy językowe w przedszkolu – szkolenie on-line
- Gry i zabawy matematyczne w przedszkolu – szkolenie on-line
- Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalną dziecka – szkolenie on-line
- Gry i zabawy rozwijające wszystkie zmysły – szkolenie on-line
- Grywalizacja – szkolenie on-line
- ICD-11 i nowe ujęcie spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Indywidualny Program Edukacyjno- Terapeutyczny (IPET) – szkolenie on-line
- Informacja zwrotna w procesie uczenia się – warsztat dla nauczycieli – szkolenie on-line
- Innowacje pedagogiczne w edukacji. Wykorzystanie TIK na zajęciach – aplikacje i narzędzia na kreatywne lekcje – szkolenie on-line
- Innowacyjne metody nauczania w XXI wieku – szkolenie on-line
- Innowacyjne metody pracy w edukacji wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Integracja klasy i reagowanie na wykluczenie – szkolenie on-line
- Integracja sensoryczna w praktyce – czyli co nauczyciel powinien wiedzieć – szkolenie on-line
- Inteligencja emocjonalna w praktyce – szkolenie on-line
- IPET, WOPFU opracowanie dokumentacji dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego – szkolenie on-line
- Jak budować pewność siebie u dziecka – czyli o sztuce prawidłowej komunikacji – szkolenie on-line
- Jak budzić w uczniach empatię do kolegów z dysfunkcjami – szkolenie on-line
- Jak konstruować program terapii ręki – szkolenie on-line
- Jak nakłonić do nauki uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim?- szkolenie on-line
- Jak nie zgubić kreatywności w przedszkolu? – szkolenie on-line
- Jak odkryć i rozwijać potencjał każdego ucznia? – szkolenie on-line
- Jak ograniczyć bóle kręgosłupa u nauczycieli? – szkolenie on-line
- Jak pomóc dziecku w sytuacji rozstania się jego rodziców? – szkolenie on-line
- Jak poradzić sobie z rodzicami – szkolenie on-line
- Jak pozyskać fundusze dla placówki oświatowej? – szkolenie on-line
- Jak pracować z „niegrzecznym” dzieckiem w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania? – szkolenie on-line
- Jak prowadzić spotkanie z „trudnym” rodzicem? – szkolenie on-line
- Jak prowadzić TUS dla nastolatków? – szkolenie on-line
- Jak radzić sobie z trudną klasą. Strategia skierowana na nauczyciela – szkolenie on-line
- Jak rozpoznać, że dziecko ma kłopoty w domu? – szkolenie on-line
- Jak się dogadać z wymagającym rodzicem? – szkolenie on-line
- Jak stworzyć w szkole bezpieczną przestrzeń emocjonalną? – szkolenie on-line
- Jak uczyć kreatywnego myślenia- szkolenie on-line
- Jak wesprzeć dziecko z autyzmem w szkole i w domu – szkolenie on-line
- Jesienne Dni Tematyczne – gotowe pomysły na zabawy z dziećmi – szkolenie on-line
- Joga dla dzieci jako pomysł na innowację pedagogiczną – na zajęcia ruchowe, logopedyczne i nie tylko – szkolenie on-line
- Karmienie wcześniaka w praktyce logopedycznej – wyzwania diagnostyczno-terapeutyczne – szkolenie on-line
- Kodowanie – nauka podstaw programowania przez zabawę – szkolenie on-line
- Kodowanie i programowanie on-line w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – Innowacja pedagogiczna – szkolenie on-line
- Kolonie i półkolonie – pomysły na zajęcia dla dzieci – szkolenie on-line
- Kompetentny nauczyciel skutecznie motywujący uczniów neurotypowych i neuroróżnorodnych w szkole – szkolenie on-line
- Kompetentny nauczyciel wobec trudności wychowawczych we współczesnej szkole – szkolenie on-line
- Kompetentny nauczyciel wobec zaburzeń sensorycznych uczniów – szkolenie on-line
- Konflikty między rodzeństwem – szkolenie on-line dla rodziców
- Konstruowanie programów profilaktyczno-wychowawczych – szkolenie on-line
- Konstruowanie scenariuszy zajęć grupowych w przedszkolu z elementami logorytmiki – szkolenie on-line
- Konsultacje ze specjalistą dla rodziców, którzy diagnozują swoje dziecko pod kątem orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego lub opinii
- Konsultacje ze specjalistą terapii ręki
- Kreatywny nauczyciel – szkolenie on-line
- Krok po kroku w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – szkolenie on-line
- Kryzys psychiczny dzieci i młodzieży – jak prowadzić rozmowę i interwencję – szkolenie on-line
- Kuferek małego artysty – szkolenie on-line
- Lateralizacja istota procesu, diagnoza i strategie terapeutyczne – szkolenie on-line
- Lęk w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Lekcje z wyobraźnią – formy teatralne, drama i ekspresja plastyczna w codziennej pracy z dziećmi – szkolenie on-line
- Lewa półkula mózgu – istota i strategie stymulacji – szkolenie on-line
- Logorytmika – stopień II (Trener Logorytmiki)– szkolenie on-line
- Logorytmika – Trener Logorytmiki I oraz II stopnia – szkolenie on-line
- Logorytmika stopień I – szkolenie on-line
- LogoSensoryka – wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na zimę – szkolenie on-line
- Maluchy na start – pomysły na dobry początek roku w przedszkolu – szkolenie on-line
- Manipulacja w pracy i życiu – jak się przed nią chronić?
- Mediacje w szkole – szkolenie on-line
- MELTDOWN – jako nagła i gwałtowna reakcja emocjonalna w spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Metoda Montessori w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi: autyzm – szkolenie on-line
- Metoda Projektu w przedszkolu – szkolenie on-line
- Metoda przeniesienia w tekstach o charakterze terapeutycznym jako forma pomocy dzieciom z zaburzeniami zachowania – szkolenie on-line
- Metoda uniwersalnego projektowania – szkolenie on-line
- Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem – szkolenie on-line
- Metody efektywnej współpracy z rodzicami – szkolenie on-line
- Metody i formy pracy z uczniem w normie intelektualnej, z zaburzeniami zachowania – szkolenie on-line
- Metody pracy z uczniem zdolnym – szkolenie on-line
- Metody relaksacyjne w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii – szkolenie on-line
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się – szkolenie on-line
- Metodyka zajęć terapeutycznych dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnych – szkolenie on-line
- Mobbing w szkole – szkolenie on-line
- Mój wyjątkowy uczeń ma Zespół Aspergera – szkolenie on-line
- Motywacja i aktywacja – uczniowie o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach edukacyjnych – szkolenie on-line
- Motywowanie a nauczanie – pomóż uczniowi rozwinąć skrzydła – szkolenie on-line
- Mózgowe porażenie dziecięce jako najczęstsze zaburzenie neurologiczne u dzieci – szkolenie on-line
- Myślenie wizualne dla Nauczycieli – szkolenie on-line
- Na świetlicy i nie tylko – działania edukacyjne i wychowawcze wobec uczniów z trudnościami w zachowaniu – szkolenie on-line
- Nadwrażliwość sensoryczna i jej wpływ na rozwój, funkcjonowanie i mowę dziecka – szkolenie on-line
- Napięcie mięśniowe i jego wpływ na funkcjonowanie i mowę dziecka – szkolenie on-line
- Narzędzia dydaktyczne do lekcji doradztwa zawodowego – szkolenie on-line
- Narzędziownik innowacyjnego nauczyciela – szkolenie on-line
- Naucz mnie to zrobić – rola zabaw i zabawek w życiu małego dziecka – szkolenie on-line
- Nawyki żywieniowe dzieci jako wyzwanie edukacyjne. Scenariusze zajęć – szkolenie on-line
- Neofobia żywieniowa wyzwaniem dla nauczyciela przedszkola – szkolenie on-line
- Neurodydaktyka i procesy uczenia się – szkolenie on-line
- Neurodydaktyka i wdrażanie jej zasad w edukacji – szkolenie on-line
- Neurodydaktyka w nauczaniu – szkolenie on-line
- Neurodydaktyka w praktyce. Jak pobudzać i wykorzystać naturalne procesy neurolobiologiczne dla wzmocnienia skuteczności zajęć dla dzieci – szkolenie on-line
- Nie czuj się wypalony zawodowo! – szkolenie on-line
- Nowoczesne formy aktywności fizycznej a rozwój dzieci – szkolenie on-line
- NVC dla budowania skutecznych nawyków w komunikacji – szkolenie on-line
- O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela. Jak zadbać o siebie, by móc dbać o innych? – szkolenie on-line
- Objawy spektrum autyzmu w ujęciu rozwojowym, w nurcie floortime – szkolenie on-line
- Obsługa i kreatywne wykorzystanie aplikacji z zakresu TIK w edukacji – szkolenie on-line
- Ocena kształtująca i informacja zwrotna – praktyczna alternatywa dla tradycyjnego systemu nauczania i oceniania – szkolenie on-line
- Ocenianie w przepisach prawa i w praktyce szkolnej – szkolenie on-line
- Odruchy pierwotne – ich znaczenie dla rozwoju, funkcjonowania i nauki dziecka – szkolenie on-line
- Odruchy posturalne jako kontynuacja procesu diagnozy neuromotorycznej – szkolenie on-line
- Odruchy wczesnodziecięce – klucz do zrozumienia rozwoju, funkcjonowania i procesów uczenia się dziecka – szkolenie on-line
- Odłóż wreszcie telefon! Uzależnienie od smartfona – przyczyny i zapobieganie – szkolenie on-line
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej po zmianach. Czyli jak zgodnie z prawem i bez kłopotu organizować proces kształcenia uczniom ze specjalnymi potrzebami – szkolenie on-line
- Organizacja procesu uczenia jako główne zadanie nauczycieli – szkolenie on-line
- Organizacja zajęć rewalidacyjnych i kompensacyjnych w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej – szkolenie on-line
- Oswoić złość przedszkolaka i ucznia jako wsparcie rozwoju społeczno-emocjonalnego – szkolenie on-line
- Pamięć wzrokowa i słuchowa – kuferek pomocy terapeuty – szkolenie on-line
- Personalizacja nauczania – Sztuczna inteligencja w procesie nauczania – szkolenie on-line
- Piszę, czytam, liczę metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym – szkolenie on-line
- Podnoszenie świadomości w zakresie dostępności i edukacji dla wszystkich – szkolenie on-line
- Podstawowe czynności ratunkowe u dorosłych i dzieci (BLS) i obsługa defibrylatora zewnętrznego (AED)- szkolenie on-line
- Podstawy bajkoterapii – szkolenie on-line
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole – szkolenie on-line
- Pomoce terapeutyczne na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i rewalidacyjne – szkolenie on-line
- Powiązania spektrum autyzmu z zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi (OCD) – szkolenie on-line
- Poznaj i wygraj ze stresem – szkolenie on-line
- Pozytywna dyscyplina – wprowadzenie – niegrzeczne dzieci nie istnieją! – szkolenie on-line
- Pozytywni nauczyciele mogą więcej – szkolenie on-line
- Praca w grupie – harmonizowanie zajęć, realizacja zadań programowych, kształtowanie postaw koleżeńskich i obywatelskich – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem nadpobudliwym ruchowo – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem niepełnosprawnym w stopniu lekkim i umiarkowanym w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem przebodźcowanym – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem z doświadczeniem migracji – szkolenie on-line
- Praca z dzieckiem z zaburzeniami koncentracji uwagi – szkolenie on-line
- Praca z dziećmi z trudnościami w uczeniu się w edukacji wczesnoszkolnej – szkolenie on-line
- Praca z uczniem cudzoziemcem – szkolenie on-line
- Praca z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym – szkolenie on-line
- Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)
- Prawidłowa postawa ciała dziecka w codziennych czynnościach – szkolenie on-line
- Prawidłowy rozwój dziecka – diagnoza – szkolenie on-line
- Procedury działania terapeutycznego i prawnego w przypadku dziecka z rodziny dysfunkcyjnej – szkolenie on-line
- Projektowanie procesów rozwojowych, dopasowanie organizacji pracy i nauki dla dzieci w wieku przedszkolnym ze SPE – szkolenie on-line
- Przeciążenie sensoryczne u dzieci i młodzieży – metody pracy – szkolenie on-line
- Przeciwdziałanie przemocy w szkole – zasady profilaktyki i interwencji – szkolenie on-line
- Przedsiębiorczy przedszkolak – pomysły na innowacje pedagogiczne – szkolenie on-line
- Przedsiębiorczy uczeń, przedszkolak – pomysły na innowacje pedagogiczne w kontekście kierunków polityki oświatowej na rok 2024/2025
- Przedszkolak i uczeń ze spektrum autyzmu w placówce edukacyjnej – szkolenie on-line
- Przewodnik po pielęgnacji jamy ustnej – szkolenie on-line
- Przygoda z robotyką – roboty w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – innowacje pedagogiczne – szkolenie on-line
- Psychoedukacja wspierająca rodzinę jako rękojmia pracy wychowawczej i współpracy z rodzicami – szkolenie on-line
- Psychologia grupy – wspieranie prawidłowego rozwoju grupy – szkolenie on-line
- Psychologia różnic indywidualnych w zastosowaniu. Jak wspierać rozwój temperamentu ucznia? – szkolenie on – line
- Płodowy zespół alkoholowy – szkolenie on-line
- Radzenie sobie z agresją i trudnymi zachowaniami u dzieci z autyzmem – szkolenie on-line
- Realizacja zaleceń PPP dla uczniów z Zespołem Aspergera, nadpobudliwością czy dysleksją – szkolenie on-line
- Redukcja lęków i napięcia u dzieci, młodzieży i nauczycieli – szkolenie on-line
- Rodzic roszczeniowy – rodzic XXI w.
- Rodzice i nauczyciele jako partnerzy edukacji – szkolenie on-line
- Rola eksperymentów w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – szkolenie online
- Rola nauczyciela w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych – szkolenie on-line
- Rola nauczyciela współorganizującego kształcenie dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szkolenie on-line
- Rola superwizji w rozwoju zawodowym i osobistym psychologa, terapeuty, pedagoga, coacha – szkolenie on-line
- Rozmowa z rodzicem w sytuacji trudnej – szkolenie on-line
- Rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Rozwój kompetencji emocjonalno-społecznych uczniów – szkolenie on-line
- Rozwój samodzielności i umiejętności życiowych u dzieci i nastolatków ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Rozwój zawodowy nauczyciela – przywództwo edukacyjne – szkolenie on-line
- Samoregulacja – jak rozpoznawać stresory – szkolenie on-line
- Seksualność dziecka z zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnością intelektualną – szkolenie on-line
- Sensodydaktyka – szkolenie on-line
- Sensoryka Autystyka – szkolenie on-line
- Sensoryka przeciw stresowi u dzieci wczesnoszkolnych i przedszkolnych – szkolenie on-line
- Specyfika zajęć korekcyjno-kompensacyjnych – szkolenie on-line
- Spektrum autyzmu co pracownik niepedagogiczny wiedzieć powinien – szkolenie on-line
- Spektrum autyzmu – konferencja on-line. Poznaj lepiej swojego ucznia.
- Spektrum echolalii – szkolenie on-line
- Spokojni nauczyciele mogą więcej – szkolenie on-line
- Sposoby na dziecięce lęki – wsparcie dziecka, które się boi lub jest nadmiernie nieśmiałe – szkolenie on-line
- Sposoby rozróżniania zaburzeń SI od ADHD – szkolenie on-line
- Ssanie kciuka okiem neurologopedy – szkolenie on-line
- Stanowczo, łagodnie, bez lęku – o asertywnej komunikacji pedagoga – szkolenie on-line
- Stosowanie gier i zabaw edukacyjnych – szkolenie on-line
- Strategie wspierające funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego – szkolenie on-line
- Stymulacja bazowych funkcji komunikacyjnych w autyzmie – podejście praktyczne – szkolenie on-line
- Stymulacja zaburzonego przetwarzania wzrokowego u dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania – szkolenie on-line
- Symptomy zaburzeń rozwojowych – szkolenie on – line
- Sztuczna inteligencja w edukacji – szkolenie on-line
- Sztuka edukacji z Canvą: Twórz, Ucz, Zaskakuj! – szkolenie on-line
- Sztuka tworzenia efektywnych rozwiązań edukacyjnych. Projektowanie innowacji pedagogicznych – szkolenie on-line
- Sztuka uważności – techniki mindfulness w życiu i szkole – szkolenie on-line
- Tajemnice mózgu dziecka ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- Tańce w grupie przedszkolnej – szkolenie on-line
- Techniki kreatywnego myślenia – szkolenie on-line
- Technologie informacyjne i komunikacyjne w edukacji – szkolenie on-line
- Teczka pomocy – Trening czytania globalnego i sylabowego – szkolenie on-line
- Teczka Terapeuty Ręki – szkolenie on-line
- Teczka Terapeuty Tus – szkolenie on-line
- Terapia ręki i stopy – I oraz II stopnia – kurs on-line
- Terapia ręki w ujęciu integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Terapia ucznia z zaburzeniami percepcji słuchowej – szkolenie on-line
- Trener edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością- szkolenie on-line
- Trener kompetencji komunikacyjnych w spektrum autyzmu – istota i strategie – szkolenie on-line
- Trener motoryki małej i grafomotoryki z wykorzystaniem integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Trener nauczania dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – szkolenie on-line
- Trener nauki czytania globalnego i sylabowego – szkolenie on-line
- Trener postaw emocjonalnych dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Trener rozwoju inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Trener Sensoterapii – szkolenie on-line
- Trener ucznia z trudnościami w czytaniu – szkolenie on-line
- Trener wczesnej nauki czytania metodą sylabową – szkolenie on-line
- Trener wsparcia dziecka z dysleksją – szkolenie on-line
- Trener Zabawy – Pedagogika zabawy – szkolenie on-line
- Trener zmysłoplastyki – online
- Trener zmysłosensoryki – szkolenie on-line
- Trening bajkoterapeutyczny – szkolenie on-line
- Trening funkcji poznawczych jako profilaktyka w wieku senioralnym – szkolenie on-line
- Trening Grafomotoryczny – Instruktor grafomotoryki I oraz II stopnia – szkolenie on-line
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I oraz II stopień – szkolenie on-line
- Trening Umiejętności Społecznych na cztery pory roku – scenariusze – szkolenie on-line
- Trening wspomagania komunikacji językowej u dzieci dla nauczycieli – szkolenie on-line
- Trening zastępowania agresji – szkolenie on-line
- Trudne zachowania u uczniów ze spektrum autyzmu. Jakie zastosować strategie? – szkolenie on-line
- Trudne zachowania – jak sobie z nimi radzić? – szkolenie on-line
- Trudności i wyzwania nastolatków z Zespołem Aspergera – szkolenie on-line
- Trudny rodzic – szkolenie on-line
- Tutoring kluczem do sukcesu Twoich uczniów – szkolenie on-line
- Twórcza przestrzeń dla Twoich przedszkolaków – szkolenie on – line
- Twórcze podejście do nauki – szkolenie on-line
- Tworzenie klasy integracyjnej, podział ról i obowiązków, relacje w zespole klasowym – szkolenie on-line
- Tworzenie nowoczesnych kart pracy – szkolenie on-line
- Uczeń i przedszkolak z Zespołem Aspergera dla nauczycieli niebędących specjalistami – szkolenie on-line
- Uczeń samosterowny – jak rozwijać motywację wewnętrzną u dzieci i młodzieży? – szkolenie on-line
- Uczeń z ADHD – szkolenie on-line
- Uczeń z ADHD w szkole ogólnodostępnej – wskazówki do pracy dla nauczyciela – szkolenie on-line
- Uczeń z dysgrafią – zaburzenia sprawności motorycznej i koordynacji ruchowej rąk oraz możliwości ich eliminowania – szkolenie on-line
- Uczeń z zespołem Aspergera wyzwaniem czy problemem dla ogólnodostępnej placówki edukacyjnej? – szkolenie on-line
- Udzielanie skutecznej informacji zwrotnej – szkolenie on-line
- Umiejętności skutecznego wychowawcy – nauczyciela – szkolenie on-line
- Umiejętności społeczne jak wspierać ich rozwój w codzienności – szkolenie on-line
- W co grać z klasą? Tworzymy przestrzeń do aktywnej nauki – wykorzystanie gamifikacji i metody odwróconej klasy – szkolenie on-line
- W świecie dziecięcych emocji – jak wspierać dziecko w rozwoju emocjonalnym? – szkolenie on-line
- Warsztat – Komunikacja – jako element 4K – szkolenie on-line
- Warsztat – Kooperacja – jako element 4K – szkolenie on-line
- Warsztat – Kreatywność – jako element 4K – szkolenie on-line
- Warsztat on-line: Zrozumieć dziecko ze spektrum autyzmu – NOWOŚĆ 5w1
- Warsztat wprowadzający do kursu masażu Shantali Special Care – szkolenie on-line
- Warsztat wychowawczy. Wszystko co trzeba wiedzieć o prowadzeniu klasy – szkolenie on-line
- Warsztat – Krytyczne myślenie – jako element 4K – szkolenie on-line
- Webquest – innowacyjna praca projektowa w Twojej klasie – szkolenie on-line
- Wizualne deficyty w spektrum autyzmu – istota i strategie stymulacyjne – szkolenie on-line
- Wow Konflikt! Unikać czy rozwiązać? – szkolenie on-line
- Wprowadzenie do koncepcji Planu Daltońskiego – szkolenie on – line
- Wprowadzenie do mindfulness – wszystko co potrzebujesz wiedzieć o uważności, aby zacząć z niej korzystać od dzisiaj – szkolenie on-line
- Wpływ muzyki na rozwój dziecka – szkolenie on-line
- Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – szkolenie on-line
- Współpraca nauczycieli z nauczycielem współorganizującym proces kształcenia – szkolenie on-line
- Współpraca w zespole nauczycieli dydaktycznych i wspomagających – jak działać wspólnie? – szkolenie on-line
- Współpraca z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie i autyzmem – szkolenie dla pracowników niepedagogicznych – szkolenie on-line
- Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej – szkolenie on-line
- Wybrane metody aktywizujące w pracy z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie – szkolenie on-line
- Wychowanie zmierzające do osiągnięcia ludzkiej dojrzałości poprzez kształtowanie postaw ukierunkowanych na prawdę, dobro i piękno, uzdalniających do odpowiedzialnych decyzji – szkolenie on-line
- Wychowawcza rola rodziny, wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży – szkolenie on-line
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do dostosowywania materiałów dydaktycznych do potrzeb uczniów – szkolenie on-line
- Wypalenie rodzicielskie – szkolenie on-line
- Wywiad z opiekunem dziecka jako element diagnozy pedagogicznej – szkolenie on-line
- Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym – szkolenie on-line
- Zabawy grafomotoryczne- przygotowanie do nauki pisania – on-line
- Zabawy i inspiracje na lekcje i zajęcia przedszkolne – okres przedświąteczny – szkolenie on-line
- Zabawy paluszkowe – szkolenie on-line
- Zabawy wspierające naukę czytania dla najmłodszych dzieci – gotowe scenariusze zabaw – czasowy dostęp do nagrania
- Zaburzenia opozycyjno-buntownicze u dzieci i nastolatków – szkolenie on-line
- Zaburzenia zmysłu węchu u dzieci i dorosłych – warsztat praktyczny dla diagnostów SI – szkolenie on-line
- Zachowania trudne u uczniów z ASD – szkolenie on-line
- Zajęcia w świetlicy szkolnej – szkolenie on-line
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Higiena psychiczna nauczyciela – szkolenie on-line
- Zarządzanie sobą w czasie – szkolenie on-line
- Zespół Aspergera – praktyczne narzędzia do pracy w klasie i na zajęciach rewalidacji – szkolenie on-line
- Zestaw narzędzi on-line wspierających nauczyciela w klasie i poza nią – szkolenie on-line
- Zrozumieć ICD-11 jako nowe ujęcie autyzmu i nowe wytyczne diagnostyczne dziecko ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line
- „Sześć ścian przygody” – kości w edukacji przedszkolnej – szkolenie on-line