KURS – PEDIATRIC FEEDING DISORDES w praktyce logopedy – strategie diagnostyczno-terapeutyczne: MODUŁ III
- Szkolenie obejmuję tematykę diagnozy i terapii trudności w karmieniu dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, w tym dysfunkcją neuromotoryczną, zespołami genetycznymi itd. Pokazuje i uczy w jaki sposób zaopiekować pacjenta i jego rodzinę od momentu pierwszej wizyty w gabinecie i przejść przez wywiad oraz obserwację trudności.
- Uczestnik szkolenia otrzymuje przykładowe arkusze wywiadu, obserwacji i diagnozy uwzględniające całościowe podejście do wyzwań związanych z karmieniem w tym okresie.
- Podczas szkolenia Uczestnik ma szansę nauczyć się badania logopedycznego i wyznaczania strategii terapeutycznych, a także obserwować w praktyce pacjentów.
Brak zaplanowanych szkoleń
Terminy: 28 sierpnia (16:00-20:00) oraz 29 sierpnia (09:00-16:00)
💰Cena 1299 zł
Istnieje możliwość wzięcia udziału w poszczególnych modułach po kolei lub w trzech od razu.
Program
- Czym jest terapia karmienia i jakie są jej granice?
- Dysfagia w pediatrii – kiedy karmienie doustne dziecka nie jest bezpieczne.
- Wyzwania w zakresie karmienia dzieci z chorobami genetycznymi i neurologicznymi – przykłady kliniczne.
- Jak programować terapię karmienia – czy jest jeden słuszny standard postępowania?
- Praca z pacjentem – diagnoza i programowanie terapii. Praca z materiałem filmowym.
W trakcie tego modułu prowadzące zaprezentują swój warsztat pracy i przeprowadzą terapię swoich pacjentów na żywo. Wiedza teoretyczna będzie poparta danymi naukowymi, zdjęciami, materiałem filmowym i ćwiczeniami praktycznymi.
Szczegóły:
- Każdy uczestnik szkolenia będzie miał możliwość dołączenia do zamkniętej grupy na Facebooku „PEDIATRIC FEEDING DISORDERS”, dedykowanej naszym kursantom. Grupa będzie kontynuacją ścieżki edukacyjnej, udzielamy na niej porad i dodatkowo wyjaśniamy pojawiające się w trakcie terapii wątpliwości.
- Zapewniamy materiały szkoleniowe.
- Uczestnicy otrzymają certyfikaty.
Prowadzące:
- Marcelina Przeździęk – neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta NDT-Bobath i Bobath Baby.
- Aleksandra Kaczyńska – neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta CNB J.Brondo Argentina-Cordoba, terapeuta RCM, ukończyła kurs NBAS, terapeuta NDT-Bobath.