Dlaczego warto wybierać szkolenia dla nauczycieli?
Stałe doszkalanie się jest niezwykle ważne, niezależnie od tego, jaki zawód się wykonuje. Niemniej jednak nauczyciele to osoby, które mają bezpośredni wpływ na rozwój drugiego człowieka i dlatego tak ważne jest to, aby posiadali oni najbardziej aktualną wiedzę, a także, aby znali oni najnowsze techniki jej przekazywania. Dzięki temu powierzone im dzieci będą lepiej się rozwijać. Aby tak było, bardzo ważne jest to, aby rozważyć szkolenia dla nauczycieli, które dopasowane będą względem konkretnych potrzeb i będą kładły nacisk na konkretne zagadnienia.
Szkolenia branżowe dla nauczycieli - co wybrać?
Jeśli chodzi o szkolenia branżowe dla nauczycieli, to wybór jest naprawdę ogromny. Dzięki temu każdy z nich, z całą pewnością znajdzie szkolenia dopasowane do swoich potrzeb, które faktycznie będą szczególnie przydatne. Ich lista jest bardzo długa! Typ szkolenia oczywiście powinien być dopasowany do nauczanego przedmiotu, typu szkoły, oraz doświadczenia. Do wyboru pozostają między innymi szkolenia z zakresu terapeutycznego, szczególnie przydatne podczas pracy z dziećmi wymagającymi, wspierające, czy terapeutyczne.
Kursy i szkolenia dla nauczycieli - ogromny wybór i możliwości
Oczywiście to nie wszystko, jeśli chodzi o takie kursy i szkolenia dla nauczycieli. Warto wziąć pod uwagę również szkolenia, które dedykowane są nauczycielom zasiadającym w radzie pedagogicznej, a także pedagogom, którzy pracują również, jako logopedzi. W takim przypadku, które kursy i szkolenia będą szczególnie kuszące? Wtedy na pewno warto wspomóc się szkoleniami z zakresu poprawy kontaktów międzyludzkich, na przykład w przypadku trudnych rodziców, a także szkolenia, które ułatwiają wykrywanie ewentualnych problemów. Są to kursy, które pozwalają dostrzegać kwestie, które na co dzień bywają lekceważone.
Sprawdź również listę szkoleń dla nauczycieli przedszkola
Dlaczego warto organizować szkolenia nauczycieli?
Na szkolenia nauczycieli powinni zgłaszać się wszyscy pedagodzy pracujący z dziećmi, oraz młodzieżą, niezależnie od swojego doświadczenia, oraz przepracowanych lat. Zarówno program nauczania, jak i nowe techniki nauczania stale się zmieniają, a to oczywiście sprawia, że niezwykle ważne jest to, aby pozostać na bieżąco. W takim przypadku warto śledzić wszystkie pojawiające się rozporządzenia, oraz nowości, ale jednocześnie również korzystać z dodatkowych ułatwień, w tym przypadku związanych ze szkoleniami. Wiele z nich dodatkowo przeprowadzanych jest online, co na pewno ułatwia branie w nich udziału.
Lista szkoleń dla nauczycieli
- Formularz zgłoszeniowy
- Szkolenia terapeutyczne
- Arteterapia
- Animator Zabaw
- Metoda Projektu w Przedszkolu
- Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem
- Mózg bez tajemnic, czyli jak uczyć, żeby nauczyć – szkolenie on-line
- Sposoby budowania autorytetu nauczycielskiego
- Logopedia w pigułce dla nauczycieli
- Proste tańce integracyjne
- Gry i zabawy językowe w przedszkolu oraz w edukacji wczesnoszkolnej
- Gry i zabawy matematyczne
- Gry i zabawy rozwijające wszystkie zmysły
- Prace plastyczne rozwijające wyobraźnię
- Uczeń i przedszkolak z Zespołem Aspergera dla nauczycieli niebędących specjalistami
- Dziecko z nadpobudliwością ruchową
- Arteterapia-szkolenie certyfikacyjne
- Zmysłoplastyka
- Adaptacja w przedszkolu
- Gry i zabawy w grupie żłobkowej
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
- Sensoterapia
- Zajęcia w świetlicy szkolnej.
- Piszę, czytam,liczę-metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Rehabilitacja dzieci i dorosłych korzystających z systemu implantu ślimakowego
- Profilaktyka uzależnień wśród młodzieży
- Zabawy i ćwiczenia wspomagające koncentrację uwagi – szkolenie on-line
- Zabawy z wyobraźnią – formy teatralne, drama i plastyka w codziennej pracy z dziećmi
- Kurs Trenerski masażu Shantali Special Care- szkolenie stacjonarne
- Szkolenie z wyobraźnią – zabawy fabularyzowane, drama, techniki plastyczne w codziennej pracy z dziećmi
- Trening umiejętności społecznych jako narzędzie rozwoju emocjonalnego i społecznego I oraz II stopień
- Edukacja outdoorowa – jak wykorzystać przestrzeń poza budynkiem szkoły i przedszkola do realizacji podstawy programowej
- Multisensoryczna edukacja
- Joga dla dzieci jako pomysł na innowację pedagogiczną – na zajęcia ruchowe, logopedyczne i nie tylko
- Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – szkolenie stacjonarne
- Terapia ręki – poziom I i II
- Muzykoterapia – szkolenie stacjonarne
- Szkolenie Animacyjne
- Podnoszenie standardów zarządzania oświatą – przywództwo edukacyjne
- Trening bajkoterapeutyczny – szkolenie stacjonarne
- Metoda Dobrego Startu – sesja praktyczna – autorski program Małgorzaty Barańskiej i Ewy Jakackiej
- Nazywanie Świata – odimienna metoda nauki czytania autorstwa dr Ireny Majchrzak
- Attention Autism
- Pozytywna dyscyplina dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
- Muzykoterapia w pracy z dziećmi
- Sensodydaktyka
- Terapia ręki i stopy – I oraz II stopnia
- Holistyczna diagnoza i terapia dziecka w spektrum autyzmu
- Ocena neuromotoryczna odruchów pierwotnych i posturalnych, będących fundamentem rozwoju dziecka
- Trener dziecka i nastolatka ze spektrum autyzmu – podejście rozwojowe w nurcie floortime
- Jak stworzyć tematyczny scenariusz zabaw dla dzieci – metody i gotowe zestawy zabaw
- Emisja głosu dla nauczycieli
- Logorytmika – szkolenie stacjonarne
- Tańce w grupie przedszkolnej
- Szkolenia dla Rad Pedagogicznych
- Szkolenia logopedyczne
- Terapia manualna w logopedii
- Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 rż. Praktyka bez teorii.
- Neurorehabilitacja w logopedii
- Dyzartria
- Wprowadzenie do technik regulacji procesu ślinienia
- Diagnoza i terapia dysfagii neurogennych
- Arfid. Od zabawy do jedzenia.
- Czary Mary czyli wywołanie głoski R poprzez transformację dziąsłowego D
- Strategia postępowania logopedycznego w terapii AWI
- Sygmatyzm i rotacyzm w pracy logopedy – podejście praktyczne
- Masaż logopedyczny dla zaawansowanych – podejście praktyczne (moduł II)
- Elektrostymulacja w logopedii
- Pozycja spoczynkowa języka
- PROGESTY
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii
- Diagnostyka i leczenie zaburzeń stawu skroniowo-żuchwowego w dysfunkcjach z zakresu logopedii i stomatologii (część I)
- Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF
- Terapia oddechowa
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
- Warsztat pracy terapeuty AAC
- Kinesiotaping w logopedii, medycynie estetycznej twarzy i fizjoterapii stomatologicznej
- Diagnoza i terapia afazji u osób dorosłych. Podejście neurobiologiczne.
- Kinesiotaping w okulistyce i ortoptyce
- Trener Logorytmiki I oraz II stopnia
- Trening karmienia logopedycznego od podstaw – podejście praktyczne (diagnoza – strategie terapeutyczne – warsztat)
- Pomoc dziecku, młodej, dorosłej osobie z jąkaniem
- Kinesiotaping logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Masaż logopedyczny i terapia manualna kompleksu ustno-twarzowego w praktyce – holistyczny program wsparcia pacjenta z wyzwaniami
- Moduł I: Zaburzenia karmienia – model diagnostyczno-terapeutyczny dziecka od urodzenia do 12 miesiąca życia. Współczesne wyzwania logopedyczne
- Moduł II: Zaburzenia karmienia i jedzenia – model diagnostyczno-terapeutyczny dziecka od 12 do 36 miesiąca życia. Współczesne wyzwania logopedyczne
- Moduł III: Terapia karmienia i jedzenia – indywidualne ścieżki terapeutyczne – wyzwania XXI wieku
- Ankyloglossia u noworodków i niemowląt
- Oddychanie – norma fizjologiczna
- Fizjoterapeutyczne
- Szkolenia plastyczne dla nauczycieli
- Szkolenia dla oświaty
- Szkolenia dotyczące autyzmu
- Szkolenia dla nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Szkolenia dla Rad Pedagogicznych
- Szkolenia dla Rad Pedagogicznych
- Formularz zgłoszeniowy
- Formularz zgłoszeniowy
Sprawdź również listę szkoleń dla nauczycieli przedszkola