Szkolenie przeznaczone dla: pracowników i kadry zarządzającej przedszkoli oraz punktów przedszkolnych. Tych, którzy zamierzają otworzyć przedszkole oraz pedagogów przedszkolnych. Przed nauczycielami postawiono nowe wyzwanie! Z osoby centralnej w procesie nauczania nauczyciel staje się organizatorem procesu uczenia się! Jeśli zadajesz sobie pytanie jak to zrobić- TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Metoda projektu opiera się na działaniu praktycznym, w której zadaniem nauczyciela jest wspieranie dziecięcej ciekawości, umiejętności współpracy, stymulowanie samodzielności myślenia i odpowiedzialności za własne postępowanie, z zachowaniem celów dydaktycznych określonych w programach wychowania przedszkolnego. Szkolenie dostarcza niezbędnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności umożliwiających wykorzystanie metody projektu w pracy z najmłodszymi dziećmi.
💰Cena 500 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom fachowej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- założeń metody projektu i specyfiki stosowania tej metody w przedszkolu
- planowania pracy metodą projektu we własnej placówce edukacyjnej
- sposobów monitorowania i dokumentowania przebiegu i efektów projektu badawczego
Program szkolenia:
- Zalety i wady metody projektu w pracy z przedszkolakami.
- Podział projektów badawczych.
- Wyróżniane etapy pracy metodą projektów.
- Rola nauczyciela jako drogowskazu dla wychowanków pracujących metodą projektów.
- Dokumentowanie działań przedszkolaków w czasie trwania projektu.
- Zasady konstruowania kryteriów oceny pracy dzieci.
- Przygotowanie prezentacji efektów pracy przedszkolaków.
- Rola projektów interdyscyplinarnych w podnoszeniu jakości pracy przedszkola i doskonaleniu współpracy nauczycieli przedszkolnych.
Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi i wymaga aktywności uczestników.
Korzyści: Uczestnicy:
- znają i stosują w praktyce techniki wspierania samodzielnej pracy uczniów na etapie: wyboru tematu, formułowania problemu, określanie celów projektu oraz zasad współpracy zespołowej uczniów,
- znają i wykorzystują sposoby monitorowania samodzielnej pracy uczniów (w tym tabele dobrze wykonanego zadania) ,
- przygotowują i przeprowadzają razem z uczniami ewaluacje projektu oraz na bazie zdobytego doświadczenie rekomendują wnioski do modyfikacji przyjętych w szkole rozwiązań
- otrzymują wiążące zaświadczenie ukończenia szkolenia, które z powodzeniem może wykorzystać jako atut w poszukiwaniu pracy!
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Małgorzata Kowalska - sprawdź więcej informacji o prowadzącej - https://cognitus.pl/o-nas/zespol/