Szkolenie dla pedagogów, wychowawców, logopedów i neurologopedów. Przyjrzymy się jak dziecko może w prosty i zabawny sposób uczyć się rozpoznawać znaki graficzne głosek, sylab, krótkich wyrazów, a nawet zdań. Poznamy szereg bardzo prostych zabaw, pomocy DIY oraz piosenek, aby wzbogacić ten proces i urozmaicić codzienne zajęcia w żłobku, przedszkolu czy gabinecie.
💰Cena 159 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Od głoski do sylaby, od sylaby do wyrazu, od wyrazu do zdania - prosta droga do nauki czytania dla najmłodszych dzieci;
- Pomoce szybkie, łatwe i dostępne w duchu DIY;
- Zabawy z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku - gotowe sposoby i scenariusze;
- Proste melodie;
- Połączenie nauki czytania z zabawą ruchową, słuchową, sensoryczną;
- Gotowe zestawy pomocy i scenariuszy dla logopedów, pedagogów i rodziców małych dzieci.
Uczestnik szkolenia:
- pozna ciekawe sposoby na naukę czytania dla najmłodszych dzieci;
- pozna zabawy oparte na prostych pomocach DIY;
- pozna zabawy słowno – ruchowe oraz sesnoryczne do wykorzystania podczas nauki czytania dla najmłodszych;
- wzbogaci warsztat pracy z grupą oraz w terapii indywidualnej.
Materiały szkoleniowe: skrypt z prezentacją, materiał zdjęciowy, scenariusze zabaw, piosenki.
Terminy zaplanowanych szkoleń:Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Agata Kalina- terapeuta karmienia, logopeda, pedagog, surdologopeda, dogoterapeuta. Pracuje i prowadzi Fundację Wspierania Rozwoju Małego Dziecka "Cali Mali" oraz Poradnię "Cali Mali" dla dzieci z wyzwaniami w wieku 0-3 lat. Wykładowca UAM Poznań. Szczególnie zainteresowana komunikacją najmłodszych dzieci oraz wspomaganiem ich w drodze nabywania umiejętności jedzenia doustnego.