Szkolenie dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Szkolenie prezentuje znaczenie informacji zwrotnej, która jest oczekiwana przez dzieci, młodzież i osoby dorosłe oraz ma charakter rozwojowy dla jednostki. W trakcie szkolenia omówimy obowiązkowe elementy informacji zwrotnej, jej modele i pochylimy się nad specyfiką motywacji pozytywnej i negatywnej.
Cele szkolenia:
- Zrozumienie znaczenia kompleksowej informacji zwrotnej, opartej na omawianiu zarówno mocnych, jak i słabych stron osób uczących się.
- Zrozumienie odbioru komunikatów składających się na informację zwrotną przez osoby uczące się.
- Nabycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej w różnych modelach.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia :
- Specyfika i potrzeba informacji zwrotnej.
- Dostosowanie informacji zwrotnej do wieku osoby uczącej się.
- Elementy informacji zwrotnej.
- Modele udzielania informacji zwrotnej.
- Motywowanie pozytywne i negatywne u dzieci i młodzieży a nastawienie do popełniania błędów i odnoszenia sukcesów.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej grupowo, indywidualnie, pisemnie i ustnie.
Korzyści:
- Zwiększanie skali mocnych stron i zmniejszanie skali słabych stron u poszczególnych uczniów.
- Łatwe dostosowanie informacji zwrotnej do indywidualnych uczniów.
- Przyczynienie się do właściwego rozumienia sukcesów i porażek przez uczniów.
Materiały szkoleniowe:
- Ilustrowany poradnik z treściami ze szkolenia.
- Szablon udzielania informacji zwrotnej dzieciom i młodzieży.
- Poradnik odnośnie zalecanych i przeciwwskazanych stwierdzeń w udzielaniu informacji zwrotnej.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: dr Kamila Pytka – metodyk ds. nauczania tradycyjnego (odbywającego się w salach zajęciowych) na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwentka studiów magisterskich i stacjonarnych studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, a następnie Adiunkt w Katedrze Marketingu na tym wydziale. Doświadczenie w edukacji dorosłych zdobywa od 2009 r. pracując ze Studentami, Nauczycielami, a także z pracownikami firm w formule stacjonarnej i e-learningowej. Pasjonatka nauczania atrakcyjnego dla osób uczących się oraz naturalnego dla ludzkiego mózgu, gier edukacyjnych oraz myślenia wizualnego.