Szkolenie skierowane jest do logopedów, terapeutów integracji sensorycznej, pedagogów, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych, rodziców dzieci z APD. Celem szkolenia jest wyjaśnienie czym są zaburzenia przetwarzania słuchowego i jaki mają wpływ na funkcjonowanie dziecka. Oprócz zagadnień terminologiczno – teoretycznych uczestnik zapozna się z praktycznymi wskazówkami, które wspomogą dziecko z APD.
💰Cena 229 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Słuch, słyszenie i percepcja słuchu.
- Rozwój funkcji słuchowych.
- 6 wyższych funkcji słuchowych.
- Podtypy APD.
- Cele oddziaływań terapeutycznych w szkole.
- Jak funkcjonuje dziecko z APD w domu i w szkole?
- Stworzenie odpowiednich warunków akustycznych dla dziecka z APD.
- Zasady postępowania terapeuty względem dziecka z APD.
- Strategie terapeutyczne:
- Połączenie terapii słuchowej z terapią integracji sensorycznej.
- Stymulowanie wrażliwości słuchowej i różnicowanie dźwięków z otoczenia.
- Ćwiczenia rytmiczne.
- Rozpoznanie i naśladowanie dźwięków.
- Ćwiczenia słuchu fonematycznego oraz analizy i syntezy sylabowej i głoskowej.
- Ćwiczenia wspierające rozwój percepcji słuchowej i słuchu werbalnego.
- Ćwiczenie uwagi słuchowej i pamięci słuchowo-słownej.
- Różnicowanie dźwięków mowy.
- Lokalizacja dźwięku.
Korzyści: Uczestnik szkolenia zapozna się z głównymi informacjami dotyczącymi zaburzeń przetwarzania słuchowego oraz strategiami wspomagającymi pacjenta.
Materiały: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Magdalena Kosiń - fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.