Szkolenie dedykowane nauczycielom i innym specjalistom współpracującymi z instytucją szkoły. Wzbogaca warsztat pracy nauczyciela o niezbędne kompetencje w pracy z dzieckiem i rodzicem. Poszerza wiedzę i wprowadza nowe metody i zalecenia profilaktyczne dotyczące fonoholizmu. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i zaprezentowanie aktualnego stanu badań nad fonoholizmem i netoholizmem oraz poszerzenie wiedzy na temat specyfiki młodego pokolenia (Generacja Online).
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej
Program szkolenia:
- Fonoholizm? Czym jest i jak je rozpoznać? Jak odróżnić fonoholizm od netoholizmu.
- Wprowadzenie wybranych aspektów psychologii Internetu.
- Case study – zaprezentowanie oraz omówienie zagadnienia na indywidualnym przypadku.
- Metody i możliwości wdrażania działań profilaktycznych.
Korzyści dla uczestnika:
- potrafi korzystnie diagnozować, interweniować, komunikować się z dzieckiem i rodzicem,
- zna objawy i skutki fonoholizmu,
- niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne do dalszej pracy z uczniami.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.