Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, którzy czują, że tradycyjne formy nauczania przestają odpowiadać na potrzeby współczesnego ucznia, dydaktyków chcących skutecznie komunikować się z uczniami i mieć pewność, że ci są obecni na lekcji nie tylko ciałem oraz szukających skutecznych sposobów na zaangażowanie każdego z uczniów w tok swoich zajęć. Szkolenie jest okazją do wzbogacenia lub zreformowania podejścia do nauczania i nauczycielskiego warsztatu pracy. Łączy odkrycia neuronauki z praktycznymi wskazówkami dla nauczycieli dotyczącymi metod nauczania i form zaangażowania uczniów wykorzystującymi tę wiedzę.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Cele/korzyści:
- Dowiesz się jak działa ludzki mózg i jak wspomóc jego rozwój.
- Zrozumiesz dlaczego tradycyjne metody nauczania przestają być skuteczne.
- Poznasz metody pobudzania ciekawości i zaangażowania uczniów.
- Otrzymasz narzędzia, dzięki którym lepiej dobierzesz formy pracy do konkretnych uczniów.
Program szkolenia:
- Działanie układu neurologicznego a percepcja.
- Proces uczenia się a pobudzenie układu nerwowego.
- Neuroprzekaźniki i ich wpływ na skuteczność nauczania.
- Cyfrowa demencja.
- Uniwersalne projektowanie.
- Do poczytania.
Materiały szkoleniowe:
- notatka pdf,
- test inteligencji wielorakiej Gardnera,
- test na style uczenia się.
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.