Szkolenie dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Szkolenie dotyczy funkcjonowania ludzkiego mózgu i jego naturalnych predyspozycji, a także wyjaśnienia technik skutecznego uczenia się. Ponadto, w trakcie szkolenia zostaną wyjaśnione czynniki utrudniające skuteczne uczenie się dzieci i młodzieży.
Cele szkolenia:
- Poznanie obszarów mózgu kluczowych dla skutecznej nauki oraz przyzwyczajeń ludzkiego mózgu.
- Poznanie czynników ułatwiających i utrudniających skuteczne uczenie się w szkole i w domu.
- Nabycie umiejętności projektowania lekcji i zadań dla osób uczących się, które będą najpełniej odpowiadały potencjałowi ich mózgu.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia :
1. Ludzki mózg – elementy kluczowe dla uczenia się i naturalne predyspozycje.
2. Czynniki ułatwiające i utrudniające skuteczne uczenie się w domu i w szkole.
3. Projektowanie lekcji, które pozwolą utrzymać uwagę uczniów i poprawić skuteczność zapamiętywania.
4. Aktywizacja zmysłów na lekcjach.
5. Zasady przygotowania zadań dla uczniów.
6. Atrakcyjna praca domowa
Korzyści:
- Poprawa skuteczności nauczania w perspektywie długookresowej.
- Uczynienie lekcji bardziej atrakcyjnymi i rozwijającymi dla dzieci i młodzieży.
- Projektowanie bardziej atrakcyjnych i skutecznych prac domowych.
Materiały:
- Ilustrowany poradnik z treściami ze szkolenia.
- Check-lista projektowania zajęć zgodnych z założeniami neurodydaktyki.
- Przykładowy scenariusz zajęć z uwzględnieniem założeń neurodydaktyki – po jednym dla klas.
- 1-3 i 4-8 w szkole podstawowej oraz jeden dla szkoły średniej.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: dr Kamila Pytka – metodyk ds. nauczania tradycyjnego (odbywającego się w salach zajęciowych) na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwentka studiów magisterskich i stacjonarnych studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, a następnie Adiunkt w Katedrze Marketingu na tym wydziale. Doświadczenie w edukacji dorosłych zdobywa od 2009 r. pracując ze Studentami, Nauczycielami, a także z pracownikami firm w formule stacjonarnej i e-learningowej. Pasjonatka nauczania atrakcyjnego dla osób uczących się oraz naturalnego dla ludzkiego mózgu, gier edukacyjnych oraz myślenia wizualnego.