Szkolenie dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych. Dzięki szkoleniu uczestnik zyska Umiejętność wprowadzania i dokumentowania innowacji pedagogicznych. Szkolenie ma na celu zachęcenie nauczycieli do wprowadzania innowacji pedagogicznych w szkołach i przedszkolach. Podczas szkolenia nauczyciele zostaną wyposażeni w praktyczne narzędzia przygotowujące do wprowadzenia innowacji pedagogicznych w szkole.
💰Cena 199 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Cele szkolenia
• poznanie podstawy prawnej wprowadzania innowacji pedagogicznych w szkołach
• poznanie definicji innowacji pedagogicznej
• poznanie cech dobrej innowacji
• poznanie krzyści dla szkoły, nauczyciela i ucznia z wprowadzanych innowacji pedagogicznych
• poznanie rodzajów innowacji pedagogicznych
• projektowanie innowacji pedagogicznych
• na co zwracać szczególną uwagę wprowadzając innowacje
• porównanie innowacji pedagogicznych i eksperymentów pedagogicznych
• zdobycie umiejętności pisania dokumentacji innowacji
• ewaluacja innowacji
• wyszukiwanie źródeł inspiracji innowacyjnej
• porównanie innowacji i programu autorskiego
• poznanie procedur wprowadzania innowacji w szkole
• poznanie roli i zadań szkolnego koordynatora do spraw innowacji
• znaczenie innowacji pedagogicznych w awansie zawodowym nauczyciela
Metody pracy
• prezentacje trenerskie
• praca w grupach
• burza mózgów
• dyskusja
• case study
Korzyści po ukończeniu szkolenia Podczas szkolenia uczestnicy zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności niezbędne do wprowadzania innowacji pedagogicznych w szkole:
• zdobędziesz gotowe wzory dokumentów,
• poszerzysz swój warsztat pracy,
• zwiększysz swoją pewność siebie i motywację do wprowadzania innowacji pedagogicznych.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
Prowadząca: mgr Alina Stańczak- Absolwentka Biologii w SGGW. Ukończone studia podyplomowe na kierunkach: Chemia, Pedagogika, Oligofrenopedagogika, Zarządzanie w oświacie. Trener Procesu wspomagania placówek oświatowych w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych. Czynny nauczyciel w szkole podstawowej, technikum i szkole dla dorosłych. Autorka innowacji pedagogicznych, stale poszukująca nowych metod nauczania.