Szkolenie dedykowane jest nauczycielom wszystkich poziomów edukacji, którzy szukają skutecznej, angażującej alternatywy dla tradycyjnych metod nauczania, dzięki której praca dydaktyczna w zróżnicowanym pod wieloma względami zespole klasowym będzie nie tylko możliwa ale interesująca i twórcza dla wszystkich zaangażowanych stron!
Metody projektowe zyskują coraz większą popularność na "rynku" edukacyjnym. Wśród nich wyróżnia się Metoda Uniwersalnego Projektowania, stworzona, by skutecznie wspierać edukację włączającą wszystkich uczniów w tok nauki. Każdy człowiek ma potencjał rozwojowy, a nauczycielską rzeczą w obecnym czasie jest go odkryć i pomóc mu się rozwijać! Praca Metodą Uniwersalnego Projektowania jest świetną, niezawodną wręcz drogą do prawdziwej inkluzji w naszych szkołach!
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Uczestnicy szkolenia:
- uporządkują wiedzę na temat potencjalnych różnic rozwojowych i osobowościowych uczniów,
- dowiedzą się, jak trafnie rozpoznawać indywidualny potencjał uczniów i wykorzystywać go na rzecz organizacji zajęć lekcyjnych,
- poznają zasady organizacji zajęć metodą uniwersalnego projektowania,
- otrzymają przykładowy scenariusz oparty o tę metodę.
Program szkolenia:
- Różnice w klasie – szansa czy przeszkoda dla rozwoju uczniów?
- Diagnostyka indywidualnego potencjału dzieci.
- Warunki skutecznego procesu nauczania.
- Metoda uniwersalnego projektowania w realizacji podstawy programowej.
Materiały szkoleniowe: notatka pdf, test inteligencji Gardnera, test dominującej percepcji, scenariusz zajęć metodą uniwersalnego projektowania.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Marcelina Varol – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.