Szkolenie adresowane jest do dyrektorów, wychowawców, nauczycieli, właścicieli placówek lub rodziców zaangażowanych w życie placówki, którzy chcą pozyskać pieniądze na długo wyczekiwany remont pracowni, zakup wyposażenia lub inne cel. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i zaprezentowanie praktycznych aspektów dot. źródeł pozyskiwania pieniędzy, programów grantowych, możliwości otrzymania dotacji celowej do samorządu, prowadzenia fundraisingu, współpracy z rodzicami i przedsiębiorcami.
Sprawdź terminy poniżej👇
💰Cena 209 zł
Program szkolenia:
Część teoretyczna
- Wprowadzenie do fundraisingu – teoria.
- Metody prowadzenia zbiórek pieniędzy.
- Granty – konkursy, programy grantowe oraz zasady przygotowania wniosku.
- Dotacje celowe i współpraca z JST.
- Sponsoring i współpraca z biznesem.
Część praktyczna
- Warsztat – elevator pitch.
- Warsztat – sponsor vs ja
Korzyści dla uczestnika: Uczestnik szkolenia pozna zróżnicowane metody pozyskiwania pieniędzy, a w tym: podstawowe metody prowadzenia fundraisingu, sposoby przygotowania i zawierania umów sponsorskich, metodykę przygotowania wniosku grantowego i programu, które dotyczą szkół i przedszkoli.
Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik otrzyma:
- Wachlarz fundraisera, czyli pełną listę wraz z opisem metod prowadzenia zbiórek pieniędzy.
- Opracowanie dot. podstawy prawnej fundraisingu w szkole i przedszkolu.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.