Szkolenie dla nauczycieli świetlic szkolnych i innych specjalistów pracujących z dziećmi, których zachowanie znacząco odbiega od oczekiwanego utrudniając wykonywanie zadań, zaburzając procesy grupowe i obniżając jakość wspólnego czasu. Szkolenie dostarcza narzędzi do pracy z tzw. „trudnymi dziećmi”, pozwala na odzyskanie poczucia sprawstwa i kontroli w relacjach z uczniami, uczy modyfikować niepożądane zachowania tak, by nie były przeszkodą do pracy z dzieckiem ani jego rozwoju.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Trudne zachowania – definicje, przyczyny i funkcje.
- Modelowanie.
- Elementy treningu przekierowywania złości.
- Pozytywne i negatywne wzmocnienia i ich rola w regulowaniu zachowań dzieci.
- Kara vs naturalna konsekwencja.
- Model współpracy z rodziną wg Carol Sutton.
Korzyści - Uczestnicy szkolenia:
- poszerzą swój warsztat wychowawczy,
- dowiedzą się jak regulować procesy grupowe w zespole, w którym są tzw. „trudne dzieci”,
- poznają sposoby radzenia sobie z uporczywymi zachowaniami trudnymi u wybitnie upartych jednostek,
- nauczą się stawiać granice i skutecznie je egzekwować,
- wzmocnią umiejętność współpracy z rodzinami dzieci trudnych wychowawczo,
- odzyskają poczucie mocy w kontakcie z grupą.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.