Cyfrowy autyzm jako efekt uzależnienia od telefonu, gier i internetu – szkolenie on-line

Celem szkolenia jest wyjaśnienie istoty problemu jakim jest powszechny, a jednocześnie nadmierny dostęp dzieci i młodzieży do wysokich technologii, telefonów, komputerów, gier i internetu.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, studentów kierunków pedagogicznych, rodziców oraz dziadków.

Uczestnik szkolenia zrozumie sedno problemu związanego z uzależnieniem od ekranów i jego konsekwencje dla rozwoju, nauki i wielowymiarowego funkcjonowania dzieci i młodzieży w erze cyfrowej. Pozna strategie detoksu cyfrowego oraz zasady korzystania przez dziecko z ekranów. Dowie się czym jest autyzm cyfrowy i jakie niesie ze sobą trudności.

💰Cena 229 zł

Sprawdź terminy poniżej i zapisz się👇

Program szkolenia:

1.Istota świata cyfrowego dla funkcjonowania człowieka.
2. Najbardziej szkodliwe treści, na które dziecko jest narażone w sieci.
3. Normatywny czas ekranowy dla dzieci i młodzieży.
4. Skutki nadużywania ekranów i ich wpływ na pracę mózgu.
5. Konsekwencje dla funkcjonowania dzieci i młodzieży nadużywających ekranów.
6. Psychika nastolatka w erze ekranów i internetu.
7. Test uzależnienia od internetu – Kimberly Young.
8. Psychopatologia korzystania z komputera i internetu - istota uzależnienia wg ICD11.
9. Uzależnienie od gier.
10. Cyfrowy autyzm – definicja, istota i charakterystyka.
11. Zwiększona podatność na cyfrowy autyzm - przyczyny.
12. Cyfrowy autyzm - diagnoza.
13. Bezpieczeństwo osobiste w sieci.
14. Czas na pytania.

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 23 października 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 12 listopada 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 10 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.