Szkolenie prowadzone w połączeniu kilku metod: podającej, eksponującej, symulującej, a przede wszystkim stawiane na aktywność uczestników. Dedykowane dla nauczycieli i innych specjalistów współpracujących z szkołą. Ma na celu wzbogacić zakres wiedzy dotyczący cyberprzemocy oraz wdrażania czynności profilaktycznych w tym zakresie.
Cele szkolenia:
- poszerzenie słownika o pojęcia: cyberprzemoc, bullying, seksting, hate (hejt), stalking
- poszerzenie wiedzy na temat systemu wsparcia i sposobach przeciwdziałania cyberprzemocy i innym niepożądanym zjawiskom
- poszerzenie wiedzy na temat zagrożeń związanych z Internetem
- uwrażliwienie na występowanie zjawiska cyberprzemocy (i innych form przemocy)
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Założenia teoretyczne – wyjaśnienie cyberprzemocy i towarzyszących zjawisk.
- Możliwość oraz zastosowanie różnych technik interwencji wobec cyberprzemocy.
- Poprawna komunikacja pomiędzy uczestnikami cyberprzemocy.
- Profilaktyka cyberprzemocy.
- Część praktyczna z zastosowaniem metody dramy.
Korzyści dla uczestnika:
- niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne do dalszej pracy z uczniami,
- wiedza w zakresie profilaktyki i występowania cyberprzemocy,
- zna podstawowe zasady pracy z uczestnikami cyberprzemocy.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadzący: Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.