BEZ ROZUMIENIA NIE MA MÓWIENIA – istota procesu rozumienia i jego stymulacja – szkolenie on-line

Celem szkolenia jest wyjaśnienie istoty procesu rozumienia mowy ludzkiej przez dziecko, jako niezbędnej umiejętności poprzedzającej etap mówienia. Zrozumienie podłoża trudności w rozumieniu, łatwiej jest zaplanować strategie wsparcia.

Szkolenie skierowane jest do terapeutów, pedagogów, nauczycieli, nauczycieli przedszkola, studentów kierunków pedagogicznych, rodziców dzieci ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną i z niedokształceniem mowy o typie afazji.

Uczestnik szkolenia zapozna się z istota procesu rozumienia mowy, jej znaczeniem dla rozwoju mowy oraz strategiami wspierającymi umiejętność rozumienia.

💰Cena 229 zł

Sprawdź terminy poniżej i zapisz się👇

Program szkolenia:

1. Mowa a komunikacja.

2. Definicja rozumienia.

3.Przyczyny trudności związanych z rozumieniem mowy.

4. Objawy wskazujące na trudności w rozumieniu mowy.

5. Kluczowe obszary związane z rozumieniem mowy.

6. Etapy rozwoju normatywnego mowy.

7. Jak sprawdzić rozumienie mowy?

8. Percepcja czy recepcja mowy?

9. Minimum komunikacyjne – jak je zaplanować?

10. Strategie wspierające poprawę rozumienia mowy: ćwiczenia ogólnorozwojowe, ćwiczenia na materiale tematycznym, atematycznym i literowym.

11. Ćwiczenia z zakresu rozumienia rzeczowników, czasowników, przymiotników, przyimków oraz zadań dwuetapowych.

12. Pytania uczestników.

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 27 listopada 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • 17 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.