❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.
❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-
Program szkolenia:
1. Omówienie najważniejszych zespołów afatycznych, które wpływają na proces diagnozy, klasyfikacji i planowania terapii logopedycznej, tj.
• zaburzenia nazywania
• anomia
• agnozje
• zaburzenia rozumienia
• zaburzenia powtarzania
• trudności w czytaniu i pisaniu
• zaburzenia liczenia
• zaburzenia artykulacyjne i apraksje
• zaburzenia gramatyki i składni
2. Wpływ zaburzeń afatycznych na komunikację i programowanie terapii logopedycznej.
3. Wybrane analizy materiałów ze studiów przypadków.
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),
Prowadząca: Dr n. hum. Paulina Wójcik-Topór - doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, neurologopeda. Asystent na Uniwersytecie Jagiellońskim w Katedrze Języka polskiego jako Obcego. Logopeda, pracujący w latach 2010- 2018 w Oddziale Neurologicznym z Pododdziałem Udarowym i Oddziale Psychogeriatrycznym Specjalistycznego Szpitala im. dr J. Babińskiego w Krakowie. Od 2014 roku neurologopeda w Szpitalu Specjalistycznym im. L. Rydygiera w Krakowie na Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji Ogólnoustrojowej. Współpracuje z Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej Votum w Krakowie, prowadząc terapie komunikacji głównie osób dorosłych po różnych incydentach neurologicznych. Współautorka pomocy logopedycznych dla osób dorosłych z zaburzeniami komunikacji językowej. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu dydaktyki i procedur postępowania logopedycznego w afazji oraz programowania terapii mowy i języka osób dorosłych. Jej zainteresowania naukowe dotyczą nauczania wymowy polskiej obcokrajowców, diagnozy zaburzeń mowy i języka, a także programowania terapii osób dorosłych po incydentach neurologicznych, terapii osób w śpiączce i zespole zamknięcia. Interesuje się także gerontologopedią.