Co logopeda powinien wiedzieć na temat procesów integracji sensorycznej - wiedza w pigułce. Na co zwrócić uwagę w gabinecie logopedy? Podstawowe wiadomości na temat objawów zaburzeń SI u naszych pacjentów. Najprostsze zabawy, wspierające procesy Integracji Sensorycznej- scenariusze, zabawki sensoryczne zrobione z najprostszych przedmiotów codziennego użytku oraz proste piosenki - rymownaki.
💰Cena 160 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Co to jest Integracja Sensoryczna?
- Co nam dają zmysły?
- Ile mamy zmysłów?
- Jak możemy diagnozować, obserwować, czy dziecko wymaga podjęcia diagnozy/ Terapii Integracji Sensorycznej.
- Jak wspierać procesy przetwarzania wielozmysłowego w gabinecie logopedycznym?
- Jak logopeda może zadbać o komfort sensoryczny dziecka podczas terapii?
- Proste zabawy sensoryczne dla dziecka w pracy logopedy.
- Dostymulowanie i przestymulowanie - co to oznacza?
- Przykłady piosenek i zabaw od niemowlaka do przedszkolaka.
Korzyści: Uczestnik zapozna się z podstawową wiedzą na temat SI dla logopedów, pracujących z małymi dziećmi. Pozna szereg zabaw wspierających Integrację Sensoryczną u sowich pacjentów.
Materiały szkoleniowe: Materiał szkoleniowy to zestaw zabaw dla każdego ze zmysłów wraz z materiałem zdjęciowym i prostymi piosenkami – rymowankami.
Terminy zaplanowanych szkoleń:Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Agata Kalina- terapeuta karmienia, logopeda, pedagog, surdologopeda, dogoterapeuta. Pracuje i prowadzi Fundację Wspierania Rozwoju Małego Dziecka "Cali Mali" oraz Poradnię "Cali Mali" dla dzieci z wyzwaniami w wieku 0-3 lat. Wykładowca UAM Poznań. Szczególnie zainteresowana komunikacją najmłodszych dzieci oraz wspomaganiem ich w drodze nabywania umiejętności jedzenia doustnego.