Szkolenie dla nauczycieli, specjalistów pracujących w szkołach z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Szkolenie przygotowuje pracowników rad pedagogicznych do skutecznego wypełniania obowiązku przygotowania diagnozy funkcjonalnej dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi a także zapewnienia mu optymalnych warunków pracy i rozwoju. Szkolenie krok po kroku wprowadza nauczyciela do pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – od momentu otrzymania orzeczenia, poprzez funkcjonalną diagnozę, stworzenie potrzebnych dokumentów, metody pracy, aż po ewaluację.
Cele szkolenia:
- zapoznanie uczestników z dostępnymi metodami diagnostycznymi,
- poznanie zasad pracy z dzieckiem ze spe w klasie mieszanej i na zajęciach rewalidacyjnych,
- dobór form pracy adekwatnych do zdiagnozowanych zaburzeń i możliwości dziecka.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Diagnoza funkcjonalna a diagnoza pozytywna.
- Rola wielospecjalistycznego zespołu.
- Obserwacja pedagogiczna i inne narzędzia diagnostyczne.
- Wielospecjalistyczny profil funkcjonowania ucznia – krok po kroku.
- Dobór metod pracy i form dostosowań dla dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Planowanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej w oparciu o wnioski z diagnozy.
Materiały szkoleniowe: Uczestnicy otrzymają: wzór IPET i WOPFU, test inteligencji wielorakiej, test dominującej percepcji.
Terminy zaplanowanych szkoleń:
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.