Brak zaplanowanych szkoleń
💰 cena – 159 zł
Opis szkolenia:
- Klasa, grupa przedszkolna, grupa warsztatowa jest zbiorem ludzi. Czy stanie się ona grupą zadaniową, współpracującą ze sobą w osiąganiu celów, czy też pozostanie zespołem jednostek i grupek walczących i rywalizujących ze sobą, realizujących własne cele?
- Jak wspierać procesy sprzyjające budowaniu więzi społecznych w grupie, aby stała się bezpiecznym miejscem zdobywania i doskonalenia umiejętności społecznych i właściwości przydatnych we współżyciu z ludźmi, takich jak: otwartość, szczerość, poczucie humoru, życzliwość, współpraca?
- Szkolenie jest dla osób pracujących z dziećmi w przedszkolach, szkołach podstawowych, placówkach pomocy społecznej, ośrodkach edukacji, ośrodkach kultury, ośrodkach rehabilitacji, świetlicach socjoterapeutycznych, warsztatach terapii zajęciowej oraz wszystkich zainteresowanych.
- Celem szkolenia jest zapoczątkowanie procesu zmiany w zachowaniach poprzez zdobycie wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim wykonanie ćwiczeń diagnostycznych oraz ćwiczeń wdrożeniowych.
Opis szkolenia:
- Temperament to cechy względnie stałe, pierwotnie biologicznie uwarunkowane. Środowisko wspierające sprzyja prawidłowemu rozwojowi osobowości, jednak wysokie wymagania nieadekwatne do możliwości określonego temperamentu ucznia, mogą być przyczyną zaburzeń zachowania.
- Jak wspierać rozwój temperamentu ucznia, aby w pełni rozwinąć potencjał młodego człowieka? Jak zauważyć ograniczenia nie hamując przy tym naturalnych uzdolnień ucznia?
- Szkolenie przygotowane jest dla osób pracujących z dziećmi w przedszkolach, szkołach podstawowych, placówkach pomocy społecznej, ośrodkach edukacji, ośrodkach kultury, ośrodkach rehabilitacji, świetlicach socjoterapeutycznych, warsztatach terapii zajęciowej oraz wszystkich zainteresowanych.
- Celem szkolenia jest zapoczątkowanie procesu zmiany w zachowaniach poprzez zdobycie wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim wykonanie ćwiczeń diagnostycznych oraz ćwiczeń wdrożeniowych.
Program szkolenia:
- Przykłady zachowań wyrażających cechy temperamentu w koncepcji Thomasa i Chess.
- Regulacyjna teoria temperamentu wg Jana Strelaua.
- Inteligencja i uzdolnienia. Oznaki, które świadczą o tym, że uczeń jest wybitnie uzdolniony.
- Temperament jako moderator zjawisk związanych ze stresem.
- Cecha temperamentalna poszukiwania doznań, formy zaspokojenia potrzeb emocji, nowości zmiany.
- Różnice osobowościowe w procesie komunikacji oraz w procesie odbierania informacji.
Co zyskuje każdy uczestnik szkolenia?
- Poszerzenie wiedzy z zakresu podstawowych pojęć stosowanych do opisu różnic indywidualnych oraz klasyczne i współczesne koncepcje opisujące i wyjaśniające różnice w podstawowych sferach funkcjonowania, uwzględnianych w podejściu różnicowym (zdolności, osobowość, w tym temperament).
- Poprawa umiejętności rozpoznawania temperamentu oraz uzdolnień u uczniów.
- Poprawa umiejętności rozwiązywania problemów psychospołecznych w oparciu o wiedzę naukową z dziedziny różnic indywidualnych.
- Poprawa umiejętności diagnozowania i wyjaśniania funkcji osobowości dla ważnych rodzajów zachowań jednostki.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Sylwia Putra - studentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS na kierunku Psychologia oraz uczennica Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET. Ponad 300 godzin na sali szkoleniowej z dziećmi w wieku 5-12 lat. Podczas warsztatów edukacyjnych w szkołach podstawowych i przedszkolach zostały zastosowane techniki oraz narzędzia, które zostaną przedstawione na szkoleniu. Szkolenia prowadzi wg. Modelu Efektywnego Treningu – Model SET®, który koncentruje się na trzech kluczowych elementach: Safety – Bezpieczeństwie, Experience – Doświadczaniu, Training – Treningu w praktyce (wdrożeniu).