Szkolenie dedykowane dla nauczycieli oraz specjalistów współpracujących ze szkołą. Zajęcia oparte na metodzie symulacyjnej, które podnoszą kompetencje w zakresie działań związanych z cyberprzestępczością. Poszerza słownik pojęć, używanych przez młodzież z generacji always on i związanej z cyfrowym światem.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- wprowadzenie teoretyczne: co to jest cyberprzemoc? Co oznacza: cyfrowy tatuaż, phishing, hipertekstowość, fake-account?
- zaprezentowanie konsekwencji podszywania się pod kogoś na portalach społecznościowych (prawnych i w społeczeństwie)
- działania mające na celu wsparcie i profilaktykę w szkole
Korzyści:
- poszerzenie wiedzy na temat zagrożeń związanych ze światem cyfrowym,
- poszerzenie słownika o pojęcia: cyfrowy tatuaż, phishing, hipertekstowość, fake-account,
- uwrażliwienie na cyberprzestępczość.
- elastyczność w prowadzeniu zajęć,
- niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne do dalszej pracy z uczniami,
- pozytywna komunikacja z uczniem i rodzicem,
- zna działania profilaktyczne oraz możliwości wsparcia dla uczniów.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.