Szkolenie dla nauczycieli, wychowawców, którzy w swojej pracy z uczniami chcą stawiać na budowanie relacji sprzyjających wzajemnemu poznaniu, rozwojowi i dobrej atmosferze.
Szkolenie wprowadzi Cię w praktykę tutoringu nauczycielskiego i rówieśniczego w sposób dzięki któremu będziesz w stanie zacząć budować ze swoimi uczniami relacje oparte o nową jakość porozumienia i wzajemnego poznania. Ta relacja stanie się bazą dla skutecznych oddziaływań wychowawczych i edukacyjnych. Zarówno uczniowie jak i nauczyciele dzięki tutorskiemu zaangażowaniu zostaną wzbogaceni o nowe doświadczenia i wartościowe umiejętności! Odkryj bogactwo potencjału swoich uczniów i swoje własne dzięki tutoringowi!
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Cele/korzyści:
- pogłębisz wiedzę na temat pedagogiki personalistycznej,
- poznasz zalety stosowania elementów tutoringu rówieśniczego,
- rozwiniesz praktyczne umiejętności wykorzystywania tutoringu w swojej pracy dydaktyczno-wychowawczej,
- dowiesz się jak wykorzystać tutoring do realizacji celów programowych, rozwijania potencjału uczniów i wspieraniu ich w rozwoju ku pełnej dojrzałości.
Program szkolenia:
- Czym jest tutoring i dlaczego może być nam potrzebny?
- Pedagogika personalistyczna a tutoring.
- Rola rozmowy w budowaniu relacji.
- Etapy tutoringu.
- Poznaj swojego ucznia – możliwe perspektywy i testy.
- Tutoring rówieśniczy.
Materiały szkoleniowe: notatka pdf, test talentów, tet Gardnera, test dominującej percepcji.
Terminy zaplanowanych szkoleń:❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.