Szkolenie dla pracowników pedagogicznych szkół ogólnodostępnych i integracyjnych. Szkolenie w przejrzysty sposób wskazuje praktyczną drogę od orzeczenia poprzez wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania ucznia (WOPFU) po sporządzenie IPET-u i jego ewaluację. Wskazuje również na praktyczne formy dostosowań, które pozwolą na inkluzywną edukację nawet w szkole ogólnodostępnej! Uczestnicy szkolenia:
- uporządkują wiedzę o wymogach związanych z organizacją pomocy psychologiczno pedagogicznej po zmianach obowiązujących od września 2022 r.,
- dowiedzą się jak organizować pracę zespołu wielospecjalistycznego,
- poznają sprawdzone metody wspomagające pracę w klasie w której uczniowie znacząco różnią się pod względem poziomu i dynamiki funkcjonowania,
- otrzymają przejrzysty wzór IPET i WOPF-u,
- otrzymają narzędzia/testy przydatne do sporządzania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia i diagnozy pedagogicznej.
💰Cena 209 zł
Program szkolenia:
- Zmiany obowiązujące od września 2022.
- Uczeń z orzeczeniem w szkole – jego prawa-Twoje obowiązki.
- Powołanie i rola wielospecjalistycznego zespołu.
- Tworzenie WOPF-u.
- IPET i jego praktyczne zastosowanie.
- Praktyczne metody i formy prowadzenia zajęć.
- Współpraca z rodziną ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
- Ewaluacja.
❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.