Trudności i wyzwania nastolatków z Zespołem Aspergera – szkolenie on-line

Szkolenie skierowane jest do terapeutów, nauczycieli, logopedów, studentów kierunków pedagogicznych i psychologicznych oraz rodziców.

Celem szkolenia jest charakterystyka zespołu Aspergera z uwzględnieniem wyzwań i trudności na różnych obszarach funkcjonowania wśród nastolatków z tym zaburzeniem. Uczestnik szkolenia zapozna się z istotą i charakterystyką zespołu Aspergera. Dowie się, które obszary funkcjonowania są najbardziej deficytowe w ZA szczególnie w okresie dojrzewania. Oprócz teorii przedstawione zostaną wskazówki do pracy z młodzieżą z ZA.

💰Cena 229 zł

Sprawdź terminy poniżej👇

Program szkolenia

1. Zespół Aspergera w ujęciu ICD-11.
2. Hipotetyczne podłoże etiologiczne.
3. Kryteria diagnostyczne zespołu Aspergera wg Christophera Gillberga.
4. Objawy zespołu Aspergera.
5. Mocne strony nastolatków z ZA.
6. Różnice funkcjonalne między dziewczętami, a chłopcami z zespołem Aspergera.
7. Wyzwania diagnostyczne dotyczące dziewcząt z zespołem Aspergera.
8. Rola okresu dojrzewania w życiu nastolatków z ZA i wyzwania z tym związane.
9. Analiza obszaru komunikacji społecznej wśród nastolatków z ZA.
10. Trudności sensoryczne i motoryczne w ZA.
11. Dlaczego kontakty rówieśnicze są tak trudne dla nastolatków z ZA.
12. Lęk i depresja wśród nastolatków z ZA.
13. Agresja i autoagresja wśród nastolatków z ZA jako sposób wyrażania emocji i samoregulacji.
14. Samodzielność w zespole Aspergera.
15. Słowa klucze w aspekcie wsparcia nastolatków z ZA.

Materiały szkoleniowe: Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf do samodzielnego wydruku.

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 2 grudnia 2024 r. (18:00 - 21:00)
  • ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń - fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.