Szkolenie dla nauczycieli i dyrektorów placówek oświatowych i wychowawczych. Szkolenie dedykowane jest zarówno tym z Was którzy rozumieją iż rynek edukacyjny – zarówno w swoim systemowym jak i prywatnym wymiarze stał się bardzo konkurencyjny jak i tym, którzy z różnych względów nie cieszą się dobrą opinią w środowisku i pragną to zmienić.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej
Program - Jakie zagadnienia będą omawiane podczas tego szkolenia?
- NA czym polega proces budowania marki osobistej i/lub instytucjonalnej.
- Rola misji i wizji w kształtowaniu marki.
- Jak wykorzystać posiadane zasoby dla budowania marki.
- Rola komunikacji.
- Narzędzia cyfrowe dostępne dla każdego.
- Współpraca z lokalnym środowiskiem.
Cele/korzyści: Uczestnicy szkolenia:
-
poznają głowne obszary będące podwaliną osobistej marki lub marki szkoły,
-
dowiedzą się jakich narzędzi użyć do budowania dobrego imienia własnego lub szkoły,
-
zidentyfikują czynniki wspierające i zagrażające rozwojowi marki,
-
zaplanują działania w kierunku wspierania swojego dobrego imienia w lokalnym i cyfrowym środowisku.
Materiały dodatkowe:
- Notatka pdf.
- Artykuł: Negatywne opinie o placówce w mediach społecznościowych – jak reagować na hejt w internecie?
- Test kompetencji komunikacyjnych.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Marcelina Varol (Wnęk) – pedagog, terapeuta, promotor zdrowia. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli. W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace. Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.